20/04/2017

Yaa-Saam -Baby

Ha! Zas jeden příspěvek, pro který nemám v záhlaví štítek. No ale i tak tady musí být! Protože se týká jedné fajnové české firmy. A místní výrobu se srdcem moc ráda podpořím. Zrovna dnes jsem si koupila krásný keramický hrnek, který je imitací plecháčku a má dokonce i takové ty rádoby vady. Příští týden mi ještě dorazí arašídová másla made in Czech republic. A o tom, co jsem si objednala včera, pohovořím zas jindy ...

Tentokrát je královnou dne Yaa-Saam. Jde o firmu dvou mladých maminek, jedna je z Brna, druhá z Prahy. Karolínu, můžete znát z blogu Food Paper Travel (dříve Plum Foolery). Holky začaly během mateřské šít pro své děti, a protože je to nadchlo, začaly své kousky nabízet i světu. V jejich e-shopu najdete třeba tepláčky, mikiny, šatičky, čepice, ale třeba i deky nebo plenkovníky. Všechno je vyráběné z krásných látek.



Já jsem se jaksi zamilovala do dek s minky látkou (to je ta fialová na fotkách), ale jelikož potomka ještě nemám a žádného prcka v okolí nemáme, napadlo mě, že vyšlu prosbu, zda bych si takovou deku nemohla objednat ve větším pro sebe. :D

Mé přání bylo vyslyšeno. S Péťou jsme se na všem domluvily, já si na internetu vybrala požadované látky (původně jsem chtěla minky fuchsiovou, která je ale v reálu spíš světle malinová), a pak už jsem jen čekala, až zazvoní pošťák. No a včera jsem přišla domů, a čekal na mě balíček s nádherně ušitou dekou, která se nám všem moc líbí. Dokonce i naší králičí slečně, které když se něco nelíbí, takto dá jasně najevo prskáním.

Ač dodání trvalo o něco déle (byl problém s dodavatelem látek), jsem moc a moc spokojená. A vám všem určitě Yaa-Saam-Baby doporučuji! :)

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.