02/04/2017

Poměr nezadaných holek a opilých kluků se snižuje

Znáte ty momenty, kdy si třeba sednete v parku na lavičku a úplnou náhodou se stanete součástí rozhovoru nějakých cizích lidí, kteří se rozhodli sednout si do věší těsné blízkosti? Občas přemýšlím nad tím, zda těm lidem dochází, že mluví až příliš nahlas, a vy tak nebudete dojmu, že chtějí, abyste je slyšeli ...
To se vám tahle jednou o víkendu oteplilo natolik, že jsme si se ségrou daly ledové latte s sebou a usadily se pěkně venku. Načež jsme se během minut naprosto nevinně staly svědky rozhovoru dvou mužů o vztazích. Že chlapi dokáží být docela slušné drbny, na to už jsem si zvykla. Ovšem tentokrát jsem se pobavila vskutku kvalitně!
"... protože poměr nezadaných holek o opilých kluků se snižuje." uzavřel probíranou problematiku jeden z mužů. Tu část předtím jsem neslyšela. A tu následující už jsem ani slyšet nechtěla. Nakonec stejně žádná nebyla. Naštěstí. Protože kdoví, co jsme se ještě mohly dozvědět.
No a protože jsem ten přemýšlivý typ, cestou domů mi ta věta vířila hlavou. A já přemýšlela, co chtěj ten muž říct svou promluvou. Napadly mě tři varianty, avšak jakožto optimista romantik doufám, že pravdivá je pouze dedukce označená číslem dvě.
Co chtěl tedy básník říct tou větu, že pomět nezadaných holek a opilých kluků se snižuje? Možnosti mě napadají tři, a sice:

1. Všechny nezadané holky jsou tak ošklivé, že se se kluci musí opít, aby lehce zamlžili svůj zrak, a mohli jít do námluv.
-Upřímně mi ale tahle varianta přijde jako úplná pitomost. "Chybou" podle mě bude spíše to, že jsou holky sebevědomé, samostatné, mají vlastní hlavu a často působí dojmem, že chlapa přece k životu nepotřebují.

2. Kluci jsou nesmělí, a tak mají potřebu si trochou alkoholu dodat odvahu, aby mohli objekt svého zájmu oslovit.
-Když k tomu vezmeme v potaz to holčičí sebevědomí atd., vlastně to dává smysl. Na druhou stranu, co s chlapem, který si na silnou ženskou netroufne? Bude takový "ustrašený" pořád, nebo ne?

3. Jako poslední možnost se nabízí fakt, že někteří chlapi jsou hazjlové, mají doma ženu, ale ta je moc nebaví (nebo na ně jednoduše nemá tolik času), a hledají si tak možnost chvilkového povyražení, aby si to... dokázali, jací jsou borci. Na něco takového je přece lepší se opít, aby se to případně mělo na co svádět. Alkohol je totiž démon, který zcela nevinnému muži zatemní mysl, zvýší sexuální přitažlivost mezi ním a daný objektem, a ráno pak dělá, že za nic nemůže ...

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.