08/04/2017

Little Ondine: přírodní slupovací lak v odstínu Overnight

Na lakování nehtů mě fakt užije. Bez barevných nehtů mě prakticky nepotkáte. Už to ke mně tak nějak patří. Když už nemám čas na zdlouhavé tvoření barevné manikúry, nahodím aspoň nějaký ten průsvitný mléčný lak (ten tu snad časem taky zhodnotím), který udělá hezky upravené ruce.
Pracovat pro firmy, které dělají do přírodní kosmetiky má své nezištné výhody. A fakt, že vám neuniknou žádné novinky je asi tím prvním z nich. No a tak mi do oka padly i slupovací laky Little Ondine, o kterých vám teď něco povím.


Laky Little Ondine neobsahují žádné zdraví škodlivé látky. Jejich základ tvoří voda a pryskyřice. Nemají žádný zápach - potvrzuji, já si lakovala nehty v kuchyni, a nikdo nic nezaznamenal! Obsahují syté barevné pigmenty přírodního původu a rychle schnou. A co mě na nich baví, odstraňuji ze s nehtů úplně jednoduše - sloupnutím. Zároveň nehty nevysušují ani nezabarvují. Za sebe mohu ještě doplnit, že mají dost slušnou výdrž. Mně tenhle třpytivý krasavec vydržel na nehtech 5 dní. Pak se mi z jednoho nehtu komplet sloupnul.

Přesné složení: aqua (water), polyurethane-35, acrylates/vp copolymer, laureht-21, hydroxypropyl mehtylcellulose, triethanolamine, glycerine, CI 77000, CI 77891, polyethylene terephthalate


foceno u okna

Já osobně jsem z přírodních slupovacích laků nadšená a rozhodně bych je doporučila každému, kdy si rád zdobí nehty něčím, co není zdraví škodlivé. Třpytivý lak pořídíte za 439 korun, beztřpytkové barvy pak stojí 369. Všechny mají 10,5 ml. Není to úplně levný, ale na druhou stranu plno holek si kupuje takové ty profesionální značky laků, které stojí i více. A taky si myslim, že je lepší mít pár kvalitních laků, než si na nehty cpát nějaké sračky za 30 korun. Little Ondine pořídite třeba na liviny.cz. Jste-li z Plzně, pak můžete zabrousit k nám do Bioplanety (třeba se tam i potkáme).

Máte zkušenost s laky Little Ondine? Jak na vás zapůsobily? :)

2 comments :

  1. No tak to je dobrá pálka! :D Ale jako dívala jsem na stránky a mají hezký odstíny, asi bych si stejně jeden koupila. Dost se mi líbí, že jsou slupovací, to je paráda a to, že nesmrdí, to je taky super. No, ještěže to tu nikde nemáme :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viď. .D Taky si řikam, že jsem se musela zbláznit. Ale obhajuju se tím, že až jednou umřu, tak každýmu bude fuk, že jsem o čtyři stovky chudší. :D

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.