12/04/2017

Jabloňová panna

Jelikož jsem vám o víkendu na facebooku slíbila nějaké fotky z výletu a jsem člověk, který dané slovo dodržuje, můžete se v tomto příspěvku pokochat jarní přírodou. Ne že bych si myslela, že jste celý víkend prováleli na gauči, a rozkvétající příroda vám tak uniká ... Ale ona prostě ten nový, probouzející život je tak kouzelný, že si to samo říká o pár fotek do sbírky.
Tentokrát mi společnost dělala taťka. Dali jsme si pozdní oběd, v klidu prošli trhy a koupili nějakou tu velikonočně-jarní dekoraci. Potom už jsme se vydali o pár kilometrů dál, do krásné přírody na kraji města, kde kdysi žili keltové a kde to dýchá klidem a harmonií.
Jak jsem se tak rozplývala nad těmi rozkvétajícími stromy, vybavila se mi pohádka Jabloňová panna od mého milovaného Karla Jaromíra Erbena. Tenhle příběh patří mezi mé nejoblíbenější a vždycky mě dojme, když pročítám jeho řádky. Také máte mezi pohádkami svou srdcovku? :)








Tohle sice není jabloň, ale je to taky krasavice trnkózní!

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.