16/03/2017

Nejbožejší suchý šampon? Ten od Alverde!


Musím na úvod podotknout, že co používám na mytí vlasů mýdlo od Šivy, pokožka se mi mastí mnohem méně. Za prvé se mi pokožka hodila celkově do pohody a za druhé jsou vlasy po mýdle hezky objemné a neplihnou. Pleť se mi ale mastí pořád stejně (plus tancuju), takže vlasy kolem obličeje mívám den po mytí už trochu mastné, což nevypadá moc hezky. Tím pádem se bez suchého šamponu neobejdu. Klasická Amica je ale příšerná, dělá na vlasech nepříjemný povlak, takový tuhý, a taky je nehezky zmatní. Suché šampony ve spreji mě pak neoslovily vůbec. Ségra teda používá Battiste a je spokojená, ale já si k nim prostě cestu nenašla.


K tomuhle Alverde jsem se dostala úplnou náhodou. Nějak jsme se k tématu suchých šamponů dostaly v práci s kolegyní, a ona mi právě doporučila Alverde. A od té doby bych si na vlasy nedala nic jiného.

Suchý šampon Alverde má menší balení, 25 gramové, ale vydrží hodně dlouho.  Snadno se s ním manipuluje, vypadne ho přesně tolik, kolik zrovna chcete. Je hodně jemnoučký, neulpívá na vlasech ani nedráždí pokožku. Byla jsem dost překvapená, jak je účinný. Vlasy vypadají jako čerstvě umyté, nejsou zatížené, a jako bonus krásně voní. Ta vůně je taková lehká, svěží, ve složení píšou o meduňce a citronu. 

Suchý šampon Alverde mohu jen doporučit. Zatím nej suchý šampon, co jsem kdy měla. Cena se pohybuje myslím kolem 80 korun, což je pro peněženku příjemné. :)

3 comments :

  1. To je zajímavé. Netušila jsem, že suchý šampon má i Alverde. Ceny je teda trochu vyšší než Amica, ale asi ho také vyzkouším do budoucna. Já mám suchý šampon jako železnou rezervu. Možná tak jednou do měsíce.

    SISTERSHOODS

    ReplyDelete
  2. jeeej tak po ňom sa pojdem pozrieť teda, pamätám si že s oriflame som mala doma akýsi telový púder a ja som ho používala ako suchý šampóna tiež to bolo v takomto podobnom balení a tento alverde sa mi riadne páči dakujem za typ:))

    ReplyDelete
  3. Můžu jen ze srdce doporučit také ten od Alverde - je opravdu nejlepší..:-)
    Ale žel už docela dlouho není v dm drogerii k sehnání..:-/ Jen doufám, že se nerozhodli ho stáhnout z trhu..:-(

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.