09/02/2017

Můj život s lahví s květem života

Jakmile se člověk jednou dá na vegetariánství/veganství/vitariánství/teď-super-módní-flexitariánství, potažmo začne řešit testování kosmetiky na zvířatech nebo její složení, je podle mě jen otázkou času, kdy zdravý rozum zasáhne všechny oblasti jeho života. 
Já osobně jsem začínala asi v šestnácti tím, že jsem začala hledat kosmetiku netestovanou na zvířatech a samozřejmě jsem třídila odpad. Postupně jsem přešla na přírodní kosmetické značky a ekologickou drogerii (ano, používám vložky z celulózy a kukuřičného škrobu i gel z mýdlových ořechů). Po čase se přidalo vegetariánství (teď už omezuju i mléčné výrobky a vejce, které povětšinou kupuji od farmářů), koukání na to, odkud daný výrobek pochází (což je jedním z důvodů, proč už téměř nekupuji oblečení v řetězcích) a vůbec hledání cest, jak se chovat ohleduplně a šetrně k jiným bytostem i planetě jako takové.
Asi dva tři zpátky jsem si pořídila plastovou láhev na pití, která mě ovšem po čase přestala bavit. Plast zkrátka není zrovna materiál, který by mi byl extra příjemný, ač je vyroben recyklací. A upřímně, po tom, co jsem do ní jednou dala čaj, tu chuť už jsem z ní nevymyla úplně.
Tak jsem hledala něco mému srdci milejšího. A protože jsme doma už nějakou dobu měli doma karafu s květem života, řekla jsem si: Ha, co takhle sklo?! A bylo rozhodnuto. Někteří z vás možná znají retapku, kterou prodává třeba Econea. Ta se mi svým provedením i doživotní zárukou velmi líbila, ale zkrátka, jsem už docela duchovně "cáklá", takže jsem hledala něco víc. No a osud to moc pěkně zařídil a nechal mě najít láhev s květem života!
Unikátní láhev s květem života je nejen ekologická, ale je také z kvalitního borosilikátového skla, je lehoučká (cca. 200 gramů) a má elegantní design. Tahle z vitalvibe.eu se vyrábí v Dánsku a můžete si vybrat mezi 300ml, 500ml a 800m variantou, a ač není na závit, výborně těsní.

Široké hrdlo je nepopiratelným pozitivem téhle láhve!

Květ života pomáhá vodu revitalizovat.

No a teď přijde to hlavní! Květ života na dně láhve (ze zdravotně nezávadného materiálu) sice není ze zlata, ale to nic nemění na tom, že jde o symbol, který představuje energii růstu a života. Nejenže působí esteticky, ale zároveň se již po staletí využívá pro své léčivé a harmonizační účinky, dodává energii a působí ochranně. A co že to přesně dělá s vodou? Dokáže ji to revitalizovat a oživit. Pitná voda totiž tím, že dlouhosáhle putuje potrubím, ztrácí svou přirozenou energii. Dokonce bylo prokázáno, že krystaly takto upravené vody mají šestiúhelníkovou strukturu, což je signálem její zvýšené míře energie a životní síly. Je to zkrátka alchymie, která vodě zlepšuje chuť a dodává jí příznivější účinky na náš organismus. A mohu potvrdit, že voda z téhle láhve chutná jako ze studánky! :)
A teď na chvilku zpět na zem. Láhev s sebou nosím skoro všude a opravdu mi vyhovuje svým tvarem, odolností i nízkou hmotností. Častokrát ji nosím prázdnou a vodu si načerpám kdekoliv z vodovodu. Díky širokému hrdlu se snadno myje. No a mám radost z toho, že zbytečně xkrát týdně nevyhazuju plastový láhve. A navíc, pití ze skla, přírodního materiálu, je prostě úplně o něčem jiném. Jelikož jsem zatím nepřišla na žádná negativa, doporučuji všema deseti!

P. S.: Je-li to na vás moc "alternativní", neříkejte, že jsem vás nevarovala! :D

4 comments :

  1. Zaujimave. Mne sa to páči. Rada by som ochutnala tu vodu z nej, musí byť fakt super a možno taku chut pravej vody zo studničky už vela ludi ani nepozná...
    Štýl ženy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono to asi nebude úplně jak ze studánky. :D Ale musím říct, že kupovaný vody v petkách už mi vůbec nechutnají.

      Delete
  2. Já bych řekla, že to Retapka je, jen si ji Vitalvibe vytunil. To oni rádi ;D btw já právě Retapku mám a žádnou lepší láhev jsem fakt neměla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, taky si myslím, že je to ta samá. :D Ale já jsem ujetá na ty "duchovní věci", tak jsem si vzala tuhle.

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.