08/02/2017

Jak stará konzerva překvapila sama sebe!

Ahoj, ahoj!


Nemějte strach, nebudu vám tady dlouhosáhle povídat o tom, jak se jedna postarší plechovka probudila a pohledem do zrcadla zjistila, že už rezaví. Možná bych vám ale mohla slíbit, že to zase tak dlouhé čtení nebude ... Jenže se znám a vím, jak dokážu být ukecaná!

Nuže, pěkně popořádku. Čaj miluju. Zimu si bez něj nedovedu vůbec představit. Nevím, jak to máte vy, ale mě v chladných měsících čistá voda po chuti moc není, hlavně když se zrovna natočí z vodovodu (petky už nějakou dobu nevedu a jsem s tím moc spokojená). Mám to štěstí, že u nás v biooo.cz máme v nabídce pěknou řadu dobroučkých čajů, o kterých vám brzy také povím. Ale o tom až příště.

Současně s tím, že miluju čaje, mám, tedy spíše měla jsem, jednu značně nepraktickou vlastnost. Bývala jsem hrozně staromódní a vyhovoval mi stereotyp. Z čehož plyne, že jsem taky neměla ráda nové věci. Teď naopak moc ráda testuju a zkouším, co mi život přinese. Jakožto čajomil (a kávomil v jedné osobě) mám své oblíbence, mezi které patří černý čaj, chai masala, černý kořeněný čaj nebo všelijaké ovocné pseudočaje. Avšak čemu jsem se ještě donedávna vyhýbala jako kočka koupeli, byl čaj s mlékem (já vím, v masala je taky čaj s mlíkem, ale tam mi to nevadilo).




No a protože jsem někdy před Vánoci dostala v práci chuť na hrnek něčeho horkého, chutného a tekutého a současně jsem neměla své vlastní zásoby, využila jsem erár. A sice tenhle oolong od Basiluru. V tom ranním stavu, kdy ještě myslíte spíše na postel než na cokoliv jiného, jsem se etiketou moc nezabývala. A čaj mi opravdu chutnal! Můj jazýček se rozplýval blahem. Tenhle, jak teď už vím, zelený čaj s mléčnou příchutí si mě zkrátka získal hnedka po prvním doušku. Spojení jemných tónů zeleného čaje s líbeznými tóny smetany dává vzniknout velice lahodné kombinaci, která by zkrátka neměla uniknout žádnému milovníkovi čaje. Jo a ta boží krabička tomu ještě přidává body navíc! Na poličce v kuchyni (nebo na pracovník stole) jí to zkrátka moooc sluší.

Ne že bych vám tu nějak extra popsala, jak tenhle čaj chutná ... Zkrátka, pokud chcete vědět, jaký je, budete si ho muset pořídit. Vyjde na cca. 70 korun za 20 sáčků, což je podle mě docela fér cena. A jestliže čaji moc neholdujete nebo ve vás slovní spojení čaj-mléko vyvolává děs a hrůzu ... I tak ho klidně můžete zkusit. Jelikož občas člověk překvapí sám sebe, když se rozhodne vykročit ze svého konzervatismu. Minimálně to působí velmi osvěžujícím dojmem. :)

4 comments :

  1. Jsem naprostý milovník čajů, tento si rozhodně píšu na seznam. :)
    lifebynikys.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě si u téhle značky vybereš, mají jich plno! :)

      Delete
  2. Tady ty Basilur čaje jsou vůbec všecky dobrý. Koupila jsem si dřív do práce směs zelených a za týden jsem šla pro další krabičku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooo, to se ti vůbec nedivím. :D

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.