22/02/2017

Čekání na muže 3. typu

Ještě před nějakou dobou bych možná napsala něco ve smyslu: Čekání na prince na bílém koni. Dnes už to nenapíšu. A myslím, že do budoucna už to taky nehrozí. Dospěla jsem. Vím, že dokonalí muži neexistují. Alespoň ne mimo náš imaginární prostor, jehož hranice končí tam, kde začíná zdravý rozum.
Pravda, začala jsem randit o něco dýl než moji spolužáci. Ale i tak jsem za ty poslední roky (některé byly docela plodné, jiné na tom byly bídně) zjistila jednu znepokojivou věc. Teda znepokojivou ... pro naše ego je to věc znepokojivá. Uvědomila jsem si totiž, že na všech těch příspěvcích po internetu, ve kterých se hlásá pravda o karmických partnerech, něco bude.
Během těch let jsem se prolínala v podstatě se dvěma typy mužů. Lze je tedy rozdělit do dvou skupin. Logicky. Do dvou umí počítat i malé dítě. Tak tedy, vypadá to zhruba takto:
  • typ číslo 1: samostatný, sebevědomí, sebejistý, možná až egoistický, chytrý, někdy až přemoudřelý, chce mít vždy pravdu a má rád, když jsou věci podle něj (nerad ztrácí kontrolu)
  • typ číslo 2: nesamostatný, s nízkým sebevědomím, nejistý sám sebou, hloupý nýt nemusí, nemá problém přiznat, že něco neví, rád nechává rozhodovat ženu, možná až příliš hodný
Ano, jistě podotknete, že existují i muži, kteří v sobě v různé míře kombinují typ 1 a typ 2. No ano, takových mužů je. Ovšem pro potřeby tohoto příspěvku se nehodí.
Je pravdou, že setkávat se jak s typem 1, tak s typem 2 je velmi poučné. Tedy, většinou až s nějakým časovým odstupem. Ve chvíli, kdy někoho přestanu bavit/on přestane bavit mě, o nějakém poučení do života nemůže být ani řeč. To bývám příliš vzteklá na to, abych hledala chyby na sobě. Když pak uplyne dostatečně dlouhá doba (v řádech týdnů), dojde mi, jak krásné zrcadlo mi druhý nastavoval.
Díky tomu vždycky pochopím, že v rámci seberozvoje a hledání vlastního středu lítám z extrému do extrému. Jednou jsem ta hodná holka, která se bojí projevovat to, jaká skutečně je, nevěří si a nechá druhé, aby jí využívaly. Podruhé jsem zas tou, která je egoistická, přemoudřelá, chce mít za každou cenu pravdu a schovává svou citlivost za masku cynismu a kritičnosti.
Takže co dělám teď? Učím se mít ráda sama sebe. Dát se na první místo a nerozdávat se pro ostatní. Připomínám si, že jsem jediný člověk, který ví, co doopravdy chci a co je pro mě dobré. Začíná mi být fuk, co si o mě kdo myslí nebo co o mě říká. Snažím se být méně kritická, krotit svůj nevkusný smysl pro humor a být celkově vnímavější i akorát citlivá. Věřím totiž tomu, že jedině tak si příště do života přitáhnu muže 3. typu, tedy takového, který je vyrovnaný a v optimální míře v sobě kombinuje muže 1. a 2. typu. Protože to bude někdo, kdo bude reflektovat to, jaká zrovna jsem.
Vlastně je to úplně jednoduchý a bývalo se to dalo shrnout do jedné věty, která by zněla asi takto: Chcete-li muže/ženu podle svých představ, pamatujte na to, že do svého života přitahujete lidi, kteří jsou takoví, jací jste vy sami.

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.