18/02/2017

Bambusový kartáček Humble Brush

Krásné sobotní odpoledne!


Během včerejška a předvčerejška jsem se navnadila na to krásné slunečné počasí a krásně si malovala, jak dneska podniknu výlet do přírody a pak se zahřeju šálkem cappuccina ve své oblíbené kavárně. No, počasí se přes noc proměnilo, u nás je zamračeno, a tak se mi nikam nechtělo. Nakonec jsem popadla náš nový boží foťák (Jooo, PEN je doma!) a konečně nafotila spoustu přírodní kosmetiky, na kterou plánuju recenze, a taky nějaké ty homemade produkty, protože už brzy přijde několik receptů (Jupí, bude DIY.).




A teď už k dnešnímu příspěvku. Život copywritera pro největší český e-shop s přírodní kosmetikou má mnoho výhod. Nedávno jsem například dostala k vyzkoušení skvělý kartáček Humble Brush. Tahle značka sídlí ve Švédsku a vyrábí krásné přírodní zubní kartáčky opatřené certifikátem Vegan. Rukojeť je z bambusu a štětinky z inovativních nylonových vláken (Nylon 6), které jsou snadno ekologicky rozložitelné. Materiál je v ruce i v puse moc příjemný, s plastem se to vůbec nedá srovnat!

Eco-friendly kartáčky Humble Brush se vyrábí ve verzi soft. Tady jsem byla trochu překvapená, protože po vyzkoušení na vlastní kůži bych je za měkké neoznačila. I přes vyšší tvrdost je ale kartáček v puse moc příjemný, a ani mé citlivé dásně si nijak nestěžovaly. Tvar štětinek můžete vidět na fotce. Jsem s ním moc spokojená, protože se díky tomu bez problému dostanete i do větších mezer a ani čištění osmiček není žádná potíž. Zoubky jsou po vyčištění dokonale hladké! Skoro jako po návštěvě dentální hygienistky. Řeknu vám, kam se hrabe Švýcar Curaprox.




Závěrem musím na kartáček Humble Brush pět ódy, protože je naprosto dokonalý. Doporučuji vám ho všema dvaceti osmi zubama, které mám! :D

P. S.: Kartáčky Humble Brush budou k dostání na biooo.cz od konce února. Budou k dostání v modré, žluté, růžové, bílé a černé veri a také ve verzi pro děti.

4 comments :

  1. Chmmm, to už je podruhé co čtu, že bambusák je lepší než Curaprox... A nutno podotknout, že to mých 27 zubů dosti zaujalo. Zvlášť srovnání s dentální hygienou! :-)
    Bebe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hele, já k tomu byla trochu skeptická. Ač jsem zastáncem přírodní kosmetika a a eko drogerie, říkala jsem si, že takový kartáček už je trochu moc, ale už ho nedám z ruky, nebo spíš z pusy. :D

      Delete
  2. Ja som oddaná kefkám od Curaprox, ale ani táto nevyzerá zle:) Najmä ten drevený dizajn je perfektný!:)

    Saja Frey Blog

    ReplyDelete
  3. Vyskúšala som už podobný od Curanatura, ale ani tento nevyzerá zle, skúsim :). Inak je to u mňa klasika - Curaprox :D

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.