22/01/2017

Z deníku kavárenského povaleče: Plzeň & Pappa Coffee

Víte, co fakt nechápu? (Jasně, že nechápete, když to ještě nevíte. Logika jak vrata.) Jak je možný, že už x měsíců chodím do téhle roztomilé kavárny, a přitom jsem ji jako správný kavárenský povaleč ještě nevychválila v blogosféře. A to mám v zásobě i několik pražských kaváren! Ale zkrátka nějak není čas sem sepisovat vše, co mě napadne. Poslední dobou moc nestíhám. Mám na starosti totiž věc mému srdci milejší. ;) Teda jasně, blog mám ráda, ale nevirtuální život je prostě víc naplňující.

Takže věc se má tak. Už asi před rokem a půl mi jedna tehdejší kolegyně povídala, že u nás v centru je jedna moc pěkná malá kavárna, kterou vede pán se synem. A že tam mají jedno z nejlepších kafí v Plzni. No ale já zrovna měla období, kdy jsem na kafe moc nechodila. A pak, nějak loni v létě to přišlo. Zničehožnic mě napadlo, že je čas zkusit něco novýho. A tak jsem překecala ségru a šly jsme do Pappa Coffee.


A jak to hodnotí kavárenská povalečka?

Jméno: Pappa Coffee
Sídlo: Veleslavínova 8, Plzeň
Interiér: Malý, útulný, rozkošný. Tohle místo sice nabízí jen dva stolečky (celkem pro šest lidí) a pak barový stoleček s asi čtyřmi židličkami, ale o to víc si díky tomu užijete krásný interiér, kde z každého kousku dýchá láska ke kávě! Pokud chcete vidět tu jejich roztomilou zeď, na které ... prostě si tam zajděte. ;)
Obsluha: Pan Zdeněk a jeho syn Adam jsou moc fajn pánové! Vždycky, když sem člověk zajde na kávu, tak tu s nimi prohodí pár slov, a to nejen o kafi. Tohle mám na maličkých rodinných kavárnách ráda. Prostě pro mě mají přidanou hodnotu v tom, že je čas a prostor pro to, abyste si v klidu mohli pokecat s těmi, kdo za tím vším stojí.


Káva: Výborná! Jedna z nejlepších v Plzni. Ani příliš kyselá, ani příliš hořká. S hezkým obrázkem (ano, promluvil milovník cappuccina). Musím říct, že za ten cca. půlrok, co sem chodím, můžu zhodnotit ten neustálý posun k lepšímu. Ne že by mi mé první kafe taky nechutnalo, ale zkrátka je vidět, že na sobě pánové pořád pracují.
Jiné: Chai latte tu mají taky výtečné, v zimě určitě doporučuji vyzkoušet. Nebo čaje od skvělé firmy Harney & Sons. Přes léto vás jistě dostanou výtečné limonády.
Ke kávě: Můžete si tu dát domácí sendviče, různé sladké pečené mňamky a třeba i snídani. Já zatím ochutnala pár sladkých věcí a šneky s pudinkem a brusinkami jsou báječný, az ty se můžu zaručit!
Ceny: Peněžence příjemné.
Body navíc: Zajděte a uvidíte sami! Tohle místo si zamilujete na první ochutnání. ;)

Hodnocení: Co bych mohla dát jiného než 1 se <3

1 comment :

  1. skvele! vyzkousim tam nekdyz zajit urcite kdyz tam nekdy budu:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu o "Killin' It" tricko a konci to tento tyden! Budu rada kdyz se pripojis:)
    Bridge of Memories GIVEAWAY

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.