15/01/2017

John Master´s Organic: Vlasový kondicionér citrusy & pomerančové květy

Na kondicionéry mě nikdy moc neužilo. Když jsem používala klasický šampony z drogerie plný silikonů, sulfátů, umělých parfemací a zbytečných konzervantů dalších výplodů chemických továren, něco jako kondicionér jsem vůbec nepotřebovala. Ale vzhledem k tomu, že už téměř rok používám k mytí vlasů mýdlo (mezitím jsem dvakrát zkoušela i tuhý šampon), které má nižší pH, bez péče po umytí se neobejdu. Zatím jsem si vždy vystačila s octovou/citronovou vodou nebo bylinným odvarem/nálevem. Ale jelikož jsme v práci dostaly k otestování malou sadu od Johna Mastera, řekla jsem si, že to teda zkusím, protože ...

John Master´s Organic je báječná vlasová kosmetika z USA, kterou používá i Sarah Jessica Parker (ne že bych nutně potřebovala stejný šampon jako ona) a která má čistě přírodní složení. Šampony, kondicionéry atd. obsahují pouze samé účinné látky z darů Matičky Země. Základ produktů tvoří povětšinou gel z Aloe vera, který je doplněný řadou bylinných výtažků, olejů, proteinů či éterických olejů. Díky tomu jsou nejen velmi účinné, ale navíc krásně voní!

A teď už k samotnému kondicionéru. Hned na první pohled mě zaujal jednoduchý design, to já ráda! Po otevření mě uvítala příjemná citrusová vůně, lehká a nevtíravá, přesto neméně zajímavá. Do délek umytých vlasů (v délce pod lopatky) jsem nanesla množství o velikosti většího lískového oříšku, a bylo to tak akorát. nechala jsem působit asi tři minuty a pak opláchla (není nutné). No a po uschnutí vlasů... Bože můj, tak hladký vlasy jsem snad neměla ani po kokosáku! Dokonalost, povídám vám! Tím, že se barvím hennou, mívám  délky sušší, ale teď... Vlasy jsou úžasně vyhlazené, ale zároveň ne zplihlé. Nádherně voní, báječně se rozčesávají a já mám tendenci si na ně pořád šmatat!

U nás v práci si ho zatím chválí každá holka, která ho vyzkoušela. Takže mi pak nepiště, že jsem vás nevarovala! :D

Kondicionér pořídíte v 237ml balení za 525 korun nebo v minibalení o objemu 60 ml za 169. U nás v Plzni ho máme v Bioplanetě, v Praze ho prodává např. Greenwave. Jasně, je to trochu drahá sranda, ale myslím, že si tuhle zvrhlost občas dopřeju, protože ty božský kadeře za to stojí! (A navíc velkou část kosmetiky si vyrábím doma za pár korun, takže ušetřím zas jinde.)

1 comment :

  1. Ta lahvička mě taky hnedka zaujala :D A vypadá to dobře, akorát mě na kondiše už vůbec neužije, třeba k tomu ale jednou dopspěju :)

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.