04/12/2016

Spontánnost a kreativita jako antidepresivum

Ano, z toho názvu příspěvku kreativita a originálnost jen srší. No, jo, no jo, ironie je mou slabostí. Ale to už se asi nikdy nezmění. Nechci to měnit, baví mě to. Stejně jako spousta dalších věcí. Třeba ...

Občas dostanu chuť udělat něco hrozně spontánního. A v 99 % případů to ale stejně neudělám. Hrozný to se mou je. Fakticky! Ale tentokrát to bylo vážný! Měla jsem asi čtvrt hodiny na rozhodnutí. Vstala jsem asi v 10:05. V 11:14 jsem, po zblajznutí růžové kašičky z ovesného mléka, koukla na facebook, zda-li mi nepsala kámoška. No a v 11:15 mi psala má praštěná bývalá spolubydlící, že má po 14 dnech konečně volný den. No zkrátka, po všem, co nás napadlo, jsem nakonec dospěly k tomu, že za ní přijedu. Takže jsem ve 12:07 nastupovala do autobusu, abych si užila 50minutové kochání se zamrzlou přírodou. To vám byla nádhera! Stejně tak dvě návštěvy Dhaby (indické vegetariánské restaurace, kdo by neznal) v různých částech centra Prahy, dlouhatánská procházka zakončená nejlepší kávičkou na Novém Světě a nekonečné kecání o životě provázené smíchem. To jsme zkrátka my dvě. <3 Chci tím říct, spontánnní  výlety jsou bezva. Musím něco takového podnikat časteji!

A když už neblbnu a ve volném čase někde nelítám, tak se zkrátka vydržím nudit asi tak pět vteřin. Nebo možná minutu, když to trochu přeženu. No a když jsem dneska vstala v době, kdy už někteří odkládají obědový příbor (ehm), začalo to dovádění v kuchyni, protože jsem prostě potřebovala palačinky. A když jsem udělala ty nudnější věci jako praní a uklízení, tak to přišlo! Touha tvořit. Tak jsem tvořila. Krém na ruce. A to mi nestačilo. Tak jsem prolítla internet, a bylo jasno. Konečně jsem stvořila gel na praní dle návodu od home-made.cz. Litr pracího zatím-ne-gelu vyjde na směšných 15 korun, když to zaokrouhlím nahoru. Jojo, zatím-ne-gel zkrátka potřebuje čas (jako každý chlap), aby si uvědomil, co vlastně chce. Takže já mu ten čas dopřeju. Dostane 24 hodin, aby se vybarvil (né, kecám, aby zgelovatěl). Nuže jsem na to zvědavá. Ale už teď z toho mám neskutečnou radost. Protože kreativita je zaručený antidepresivum, který vám doporučuju!

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.