09/10/2016

Odvaha umět se svobodně rozhodnout

Pár dní strávených ve městě, kde jsem byla poprvé v životě, mi otevřelo oči. Začala jsem si uvědomovat spoustu věcí, které jsem věděla už dávno, ale nebyla jsem schopná si je připustit. A teď to přišlo. Bod zlomu. Chvíle, kde člověk skutečně dospěje. Osvobodí se. A pochopí tolik věcí.
Když si člověk uvědomí, že to jediné, co mu bránilo vyrazit vpřed, byl jeho vlastní strach a pocit, že ho někdo potřebuje, začne se cítit jinak. Báječně, svobodně, volně ... Já dělala tu chybu, že jsem doma byla spíše mámou než starší sestrou. Brala jsem na sebe až moc zodpovědnosti. Což v necelých pětadvaceti může být fajn. Pokud ovšem máty ty děti, jimž jste biologickou matkou. A to já nejsem. Nejsem manželkou, matkou, chůvou ani služkou ...
Nenechte svůj strach ani lidi v okolí, aby vás ovládali. Jediný, kdo má právo rozhodovat o vašem životě, jste vy sami. Nevnímejte řeči ostatních, kteří vám tvrdí, že jste se zbláznili, že máte sebedestruktivní nápady, že to, co chcete udělat, je šílené.
Jakmile začnete vnímat a poslouchat svoji duši, srdce, vnitřní hlas, najednou všechno dostane smysl. Vaše touhy začnou mít jasnější hrany a pocit, že nic nemá smysl a nikam to nevede, se změní v nádherný pocit klidu, vědomí, že vše směřuje tam, kam má. < 3
Já si během těch pár dní v tom nejvíc kávovém městě v České republice uvědomila, že možná nevím přesně, kam směřuju, ale rozhodla jsem se, že už vím, kam půjdu hledat smysl svého života. Ale o tom až někdy příště, ať se to nezakřikne.


Tímto bych ráda mířila především na všechny, kdo stejně jako já stojí na křižovatce a jsou ve fázi, kdy natěšeně vyhlížejí nové cesty. Pojďme se společně podporovat a dodávat si odvahu a sílu. Chcete-li se přidat, jukněte na facebook. :)

Zuzi

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.