29/10/2016

15 věcí ...

... které na životě miluji.

Nevím, jak vy, ale já jsem ten typ člověka, kterému špatná nálada nikdy nevydrží dlouho. Teda takhle, zpočátku, když se mi stane něco, co na mě zapůsobí negativně, bývám nepěkně vzteklá, protivná, sklíčená nebo třeba i plačtivá. A jsou dny, kdy se prostě ráno probudím a mám chmury. Stane se mi, že zkrátka nevím, kudy kam, a jsem z toho nešťastná, nemám chuť nic dělat ani nikoho vidět. Ale vždycky se rychle oklepu. Chtě nechtě jsem asi optimista. :)

No a když jsem dnes pročítala své oblíbené blogy, u Verči mě zaujal její nejnovější příspěvek o tom, co jí dělá šťastnou. Ne že bych chtěla opisovat, ale inspirovala jsem se a zamyslela se nad tím, které věci na životě miluji. :)

Miluji ...
-když na mě ráno po probuzení zvědavě kouká naše králičí slečna, aby mě přivítala
-a když mě zvědavě očichá a radostně mi olíže obličej
-pozorování všech těch rostlinek, které jsem vypěstovala
-vůni růžového vosku v aromalampě
-zírání na klidný plamen svíčky
-chvíle s milovanými přáteli, kteří se obejdou bez facebooku v mobilu
-chůzi ulicemi, které jsou zapadané listím
-svoji nástěnku plnou citátů a suvenýrů z přírody
-fairtradovou guatamelu v milovaném fialovém hrníčku z Francie
-nebo kvalitní kávu v příjemné kavárně
-svoji práci
-vůni parfému Paul Smith Rose, kterou používám už od střední (cca. 8 let)
-pohodové pod/zimní večery s knížkou/filmem, čajíčkem
-oříšky a všelijaká semínky
-cestování a poznávání nových míst

A spoustu a spoustu dalších důležitých věcí a méně důležitých detailů, které dokreslují náš život. Ale těchle 15 mě napadlo v momentě, kdy jsem příspěvek sepisovala. Doufám, že vás inspiruji a převezmete štafetu. :)

Krásné dny, Z. A.

1 comment :

  1. Inšpirtaivny článok a snád sa inšpirujem a napišem niečo podobné u seba na blogu. Inak je super, že máš rada svoju prácu. Tak by to malo byyyť.

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.