24/04/2016

puroBIO: Veganská dekorativní kosmetika z Itálie je tady!

Krásný den, moji milí!

Při mé práci copywritera se mi do rukou dostaly již desítky kosmetických produktů. Nejeden z nich mě zaujal, protože pracuji pro biooo.cz, a tak se jedná vždy o biokosmetiku. V dubnu jsem měla skvělou příležitost vytvořit kompletní český popis pro dvě italské značky (Mille Ulivi a puroBIO), které jsou k sehnání výhradně u biooo. Řeknu vám, chvílema do byla docela sranda, jelikož zrovna dekorativka puroBIO má web kompletně v italštině bez možnosti přepnutí na anglickou verzi. Ale všechno jsme spolu se strejdou Gůglem zvládli!

No, nikdy jsem nebyla zrovna make-up maniak. Jediné, s čím si vystačím, je make-up, korektor, domácí rtěnka, pudr a občas trocha řasenky, případně linky (ale to už musí bejt). No ale když jsme minulý týden začala vytvářet produktové popisky pro značku puroBIO a měla v ruce testery, vznikla láska na první setkání. Tak úžasnou dekorativní kosmetiku jsme v ruce ještě nedržela! A že jsem fakt náročné děvče s citlivou pletí. Tahle italská kosmetika je plná přírodních výtažků, je opravdu kvalitní a vhodná pro vegany. Většina výrobků má navíc i certifikát Natrue (více o certifikátech např. zde).


Dekorativní kosmetiku již nyní najdete buď v kamenné prodejně bioo v Praze v Kotvě, nebo na e-shopu. Třeba řasenka vyjde na nějakých 270 a make-up na 370, což je podle mě na kvalitní biokosmetiku cena dosti příznivá. :)

P. S.: Již brzy se můžete těšit na recenzi několika produktů (skvělou řasenka, božský make-up a hedvábně jemný pudr).

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

3 comments :

  1. Špatně to nevypadá, ale zase tam není to, co potřebuju, což je rtěnka a tekutý linky, nevíš, jestli třeba budou? Já si právě oblíbila kosmetiku Zuii, ale je celkem drahá (řasenka 549,-), rtěnky mají parádní, ale koukám se i jinam víš jak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tekutý linky bohužel nejsou, značka je ani nevyrábí. Co se rtěnek týče, ty mají v tužce. Trochu neobvyklý, ale jsou fakt kvalitní a nevysušujou rty. :)

      Delete
  2. Skvělý článek, pro mou suchou pleť ale většina z toho není vhodná, pokud má někdo podobný problém, zkuste navštívit http://trendy-moda.cz a zamávejte se suchou pletí

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.