27/04/2016

PuroBIO: dokonalý tekutý make-up!

Krásné ráno!

Říkám vám na rovinu, že na make-upy jsem setsakra náročná. Tedy přesněji... moje pleť. Je hodně mastná a zároveň citlivá. A tak jsem dlouho hledala make-up a pudr, které by mi pleť dobře zmatnily, a přitom mi neucpaly póry a nezpůsobily nějaké podráždění. Hm... nemožné. Vyzkoušela jsem kdejaký make-up (včetně pár produktů z lékárny) a matující pudry, ale výsledek byl vždy stejný. Do nějakých tří čtyř hodin po nalíčení jsem opět měla pleť mastnou, a musela tak opět vytáhnout pudr (což není zrovna ideální). Večer při odličování pak má pleť trpěla - zanesené póry, drobné pupínky a místy dokonce drobné suché šupinky. Už jsem ztrácela neděje...

... když najednou přišel zázrak. Dokonalý make-up! Ne, nekecám (a opravdu mi za to nikdo neplatí). Tento zázrak nese jméno puroBIO Tekutý make-up. PuroBIO je skvělá italská biokosmetika, která je vhodná i pro vegany a kterou seženete výhradně v Biooo. Veškeré jejich produkty, které jsou u nás k dostání, mi již prošly rukama a mohu s čistým svědomím říct, že jsou opravdu kvalitní.

Má elegantní matný obal, který se mi moc líbí!

Odstín 01 je vhodný pro porcelánovou pleť s neutrálním podtónem.

Make-up v akci (na denním světle). Sami můžete vidět, jak pěkně kryje.

Po prvním otevření tubičky jsem byla trochu překvapená krémovější konzistenci make-upu, ale musím říct, že se nanáší a roztírá fakt skvěle (ideálně plochým štětcem na make-up) a navíc i rychle schne. Má i kvalitní krytí - menší nedokonalosti zakryje výborně, aniž by vytvořil dojem masky.  Na pleti je moc příjemný, takový hebký, a při dotyku je cítit, že obličej nevysušuje, ale naopak ho díky rostlinným olejům a bambuckému máslu hezky vyživuje a hydratuje. No a co je úplně úžasný - vydrží po celý den krásně matný (jasně, pleť se trochu leskne, ale je to takový ten přirozený lesk). Když ho večer (po nějakých 12 hodinách) odličuju, mám obličej heboučký jako mimino a bez ucpaných pórů!

Tento boží make-up vhodný pro všechny typy pleti pořídíte na biooo.cz (případně v Praze v Kotvě) za 377 korun/30 ml, což je podle mě na biokosmetiku příjemná cena. :) Vyrábí se celkem v 6 odstínech, takže si jistě vybere každý.

Co vy a přírodní make-upy?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

4 comments :

  1. Make-up vseobecne nepouzivam, ale pokud bych zacala, tak urcite prirodni!

    Andreablog

    ReplyDelete
  2. Ahoj, ja make up nepouzivam zadny. Nemam to rada. Jinak co se tyka biovyrobku, tak leta pouzivam tuto biokosmetiku http://shop.sardinie.cz/bio-kosmetika/ - doporucila mi ji kamaradka a od te doby jinou nepouzivam. Urcite take doporucuji vyzkouset ;)

    ReplyDelete
  3. Potom, co jsem našla svého životního parťáka ve zdánlivě dokonalém makeupu od Mary Kay a pak jsem se z něj vesele olezla, dala jsem na tvou recenzi a koupila si tekutý makeup od PuroBio. Ani bych nevěřila, jaký podá úžasný výkon se všemi předešlými makeupy, co jsem doposud používala. Je přírodní, krásně voní, dobře kryje a vůbec ho na sobě necítím! :)

    Děkuju za doporučení!
    Yvette

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jemináčku, tak to mám radost! :) Já jsem zrovna zjistila, jak výborně kryje i bez korektoru.

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.