31/12/2015

Takové to žvatlání o konci roku ...

Krásný večer!

Nikdy jsem nepatřila mezi lidi, kteří by měli potřebu dělat vědu z toho, že po půlnoci začneme psát do data jiný letopočet. A takové to vymýšlení šílených předsevzetí, která vydržíte plnit pár dní, možná týdnu, na to už mě neužije vůbec. Ale malé shrnutí nikomu neuškodí, ne?

Co tedy k roku 2015 říct? Hm ... byl úžasný i šílený zároveň. Několikrát mi život podrazil nohy, abych se pak pracně musela začít zvedat. Do března bylo všechno v pohodě. Ale pak to začal jeden pád za druhým. Musela jsem nechat školy, přestěhovat se zpátky domů, hledat práci. Do toho všeho mi umřela babička. Úžasná moudrá žena, kterou budu mít navždy ne svém srdci. Se zdravím jsem to také neměla celý rok úplně lehké. Stres a všechny ty události tomu moc nepomohly. Ale naštěstí už je vše v pořádku (klepu, klepu).

Ale víte co, věřím na osud. Věřím na karmu, reinkarnaci, na přírodní astrální bytosti a jiné. Tohle všechno mi pomohlo přenést se přes nejhorší a začít znovu. Úplnou náhodou, když mě po prvním dne vyhodili z jednoho místa, jsem dostala příležitost dělat něco, co má smysl. Nutí mě to na sobě neustále pracovat, posouvat se dál. A toho si moc cením. No a když k tomu všemu navíc máte skvělou šéfovou, príma kolegy a báječnou atmosféru na pracovišti, co víc si můžete přát? :)

Léto bylo úžasné. Plné cestování ve jménu poznávání nových míst. Zamilovala jsem se do Bretaně, kam se ráda znovu vypravím, jakmile bude příležitost. A trávili jsme spoustu času v přírodě, v lesích, na loukách i polích ...

Tento rok pro mě byl ve znamení osobního růstu. Díky různým lidem jsem se nad sebou zamyslela a sáhla si až na dno vlastní duše. Bolelo to neskutečně. Chvílema jsem měla pocit, že se z toho zblázním. Uvědomila jsem si, že to nejcennější, co můžete obdržet, je schopnost být sám sebou. Žít svobodně, volně, nezávisle. Pochopila jsem, že chci být skutečnou ženou. Takovou, která se nenechá ovládat mužem. Která dokáže žít se svým mužem v lásce, pochopení, upřímnosti, naprosté otevřenosti a důvěře. Jen žádný z těch mužů, kteří mi letos proběhli životem, nebyl tím pravý. Ale od každého jsem si odnesla velice cennou lekci do života. Od jednoho jsem si dokonce odnesla lekcí tolik, jako nikdy předtím. A především jemu jsem neskutečně vděčná!

Začala jsem se věnovat přírodní kosmetice, její výrobě a studiu bylin. Také jsem začala zase psát. O životě, jak ho vnímám. O životě takovém, jaký by podle mých očí měl být. Krásný a naplňující. Ano, možná jsem optimistou s nevyléčitelným sklonem k idealismu. Ale všechno začíná v naší hlavně. A v našem srdci <3

A k čemu to všechno bylo dobré? K tomu, že bych bez všech těch pádů a zvratů nikdy nebyla tam, kde nyní jsem. Zdravá. Spokojená sama se sebou. Se sny, které netrpělivě vyčkávají na plnění. S rodinou a přáteli (starými i novými), kteří jsou úžasní!

Vše krásné do roku 2016! A žijte podle sebe. Žijete přeci pro sebe, ne pro druhé :)

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.