15/11/2015

Všechno nejlepší ... a buďte sami sebou

Zdravím vás všechny!

Doufám, že si užíváte listopadové dny. Dnes je to přesně dvacet čtyři let, co jsem se narodila. No a když už jsem ten "pisálek", který rád filozofuje, řekla jsem si, že ku příležitosti svého významného dne sepíšu nějaká moudra ... A pak mi došlo, že nemám právo druhým radit.
Pak mě napadlo, že si tu pofňukám nad tím, že už vlastně stárnu. Ach ano, došlo mi, že to bylo ještě zoufalejší.
Nuže, pobrala jsem do hrsti všechen ten rozum, co jsem za poslední měsíce nasbírala, a přidala do toho srdce.


Poslední rok byl pro mě tím nejnáročnějším z těch, co jsem dosud prožila. Ztratila jsem životní směr. Opustila nás babička, kterou budeme vždycky milovat, ať je kdekoliv. Nechala jsem za sebou pár přátel, kteří mi přestali rozumět. Zbavila se vlastností, které mě blokovaly v dalším růstu ... abych si uvědomila, na čem skutečně záleží. Nalezla jsem vlastní Svobodu, nezávislost a vyrovnanost. Nalezla jsem Sebe a svůj nový život. A dnes už vím, že to kvůli nikomu nebudu měnit. Co je mi po tom, co si myslí "moderní společnost". Pochopila jsem, že mít jiné sny a cíle než většina, není nic špatného. Že když s vámi ostatní nesouhlasí, neznamená to, že jste špatní. To vše je pouze symbolem toho, že jste nalezli sami sebe.
Jedině vy sami v hloubi duše víte, co je pro vás správné. Jděte si za tím, i když cesta nebude snadná 
smile emoticon
Krásný podzim! 
Vaše Z. A.
ss emoticon

1 comment :

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.