12/11/2015

Listopadový pozdrav ze Šumavy

Krásný den přeji!

Ano, to mi to zase trvalo, než jsem se ozvala. Doufám, že se na mě nezlobíte. Důvod, proč o sobě nedávám moc vědět, je prostý. Žiju realitou. Nemám potřebu vysedávat u počítače, sjíždět blogy a cpát na ten vlastní x příspěvků do týdne. Zkrátka a dobře mě to nenaplňuje. Raději zajdu se ségrou či kamarádkou na procházku, s partou lidí si uděláme výlet, jdeme na kafe apod.

No a minulý víkend jsme strávili opět na Šumavě. V Jihočeském kraji. Nedaleko městečka Vacov. Opravdu to tady miluju! Vlastně celou Šumavu. Jednou tu, doufám, budu bydlet. A kdyby vás zajímalo, co mě to sem tak táhne, nejsou to jen geny, ale hlavně ono nezaměnitelné kouzlo místní přírody, ticho, klid, harmonie ...

Za ty dva týdny, co jsme tu nebyli, to tu vypadá opět jinak. Barvy přírody se opět trochu změnili, teplota naopak vyšplhala nahoru k neuvěřitelným 16 stupňům (a místní koťata zase o kus vyrostla)! Nikdy by mě ani ve snu nenapadlo, že budu v listopadu běhat po šumavských loukách jen v kardiganu (a tulit se k neskutečně milému kocourovi) :D






Krásné listopadové dny!
Vaše Z. A.

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

2 comments :

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.