27/10/2015

Říjnový pozdrav z lesa ...

Pěkně zdravím, moji milí,

že jsem milovníkem přírody, to už o mně asi víte. Upřímně řečeno, ve volných chvílích bych nemusela dělat nic jiného, než se procházet po lesích a užívat si jejich nezaměnitelnou atmosféru. A vzhledem k tomu, že letos je mimořádně povedený říjen plný sluníčka a nádherných barev, trávíme v (nejen) v lesích hodně volného času. Ať už u nás na klidném předměstí, na Šumavě (jako třeba tenhle víkend) nebo na jiných zajímavých místech na naší báječné země. Jsem opravdu vděčná, že jsem se narodila v téhle nádherné zemi, vůbec mě neláká žít někde jinde.

Jelikož tenhle víkend jsem si na Šumavu zapomněla vzít foťák (a práci své sestry tu přeci zveřejňovat nebudu), mám pro vás fotky z předchozího víkendu, kdy jsme vyrazili do překrásného Sedmihoří, které se nachází v Plzeňském kraji, severně od Horšovského Týna. Je to vskutku magické místo, kam se vždycky ráda vracím <3






Užívejte podzimu!
Z. A.

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

2 comments :

  1. What a lovely Place!

    Greets from Austria <3

    ReplyDelete
  2. jesen je na niektorych miestach krasne fotogenicka :)

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.