06/10/2015

Podzimní procházky v obrázcích ...

Krásné dopoledne!

Po kratší odmlce jsem zpět. Opět si procházím náročnějším krizovým obdobím a hledám cesty, jak se s tím vyrovnat. Jsem ale optimistou, a tak věřím, že všechny pády mají svůj význam. Asi mi bude chvíli trvat, než naberu síly na nový start. Fňukání už mám za sebou. Řekla bych, že touto dobou jsem ve fázi zvedání se se ze země a oprašování kolen. Hold nějak se začít musí ... Všem z vás, kdo si procházejí nějakou životní krizí, přeji hodně sil do dalších začátků. A pamatujte, že všechno má svůj význam ;)

Ale teď už k samotnému příspěvku. Miluju podzim! A říjen obzvlášť. Zbarvující se listí, příjemná vůně vzduchu, teploty akorát na pletený oversize svetr, vysedávání po kavárnách (bez výčitek), kouzelné večery s knížkou ... a PROCHÁZKY! Toulání se přírodou je něco, bez čeho nemůžu žít. Vlastně je to má nejmilejší činnost. A nesejde na tom, jestli je červenec, říjen nebo třebas leden. Jakmile mám příležitost a zaručenu milou společnost (však vy víte, moji drazí!), klíďo strávím v lese i celý den. A tenhle víkend jsem s kámarádkama podnikla hned dvě vycházková odpoledne. V sobotu jsme šly s jednou kámoškou, v neděli s druhou. Vydaly jsme se do lesů, kterých máme v okolí naštěstí dostatek. Šumava to sice není, ale svoje osobité kouzlo to má ...








A co vy? Také tak milujete lesy a přírodu vůbec? Nebo jste spíše městský typ, kterému příroda nic neříká?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

4 comments :

  1. Úžasné fotky, hlavně ty labutě;) Já mám taky radši přírodu, sice ráda courám po městě, ale vyrostla jsem na vesnici:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Moc hezké fotky. Přírodu zbožňuju, ale kdo ne. :)

    STYLE WITHOUT LIMITS

    ReplyDelete
  3. Krásná příroda a krásné fotky! Vyrostla jsem na vesnici, přírodu miluji. Přesto však žiji ve městě a jsem spokojená.

    ReplyDelete
  4. Krásné fotky, hlavně ty, kde je ten rybník :)

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.