15/09/2015

Svíčky? Svíčky! Od Party Lite

Dobré odpoledne,

nejsem, nikdy jsem nebyla a (doufám) ani nebudu typ člověka, který slyší na značky. Většinou razím strategii typu "levně, kvalitně, česky a pokud možno ekologicky". Takže když se mi dostalo pozvání na prezentaci svíček Party Lite, byla jsem trochu skeptická. Dát dvě stovky za patnáct čajových svíček? Nebo rovnou pětistovku za o něco větší svíčku ve sklenici? Hm ... no ... já vám nevím. Jasně, mám doma něco od Yankee Candle či Village Candle. Vesměs jsou to ale dárky. Sama bych tolik peněz za svíčku nedala. Teda, vždycky jsem to tvrdila. Dnes už vím ...


... že někdy je fajn si za kvalitu připlatit. Zajímali jste se někdy o to, proč jsou běžně prodávané svíčky tak levné? Z čeho jsou vyrobené? Pak vám jistě dojde, pro stojí, kolik stojí. Nejprv jsem se domnívala, že Party Lite (a vůbec všechny tyhle slavné svíčky) je prostě jen značka, za jejíž logo na soudečku se svíčkou si musíte připlatit. Jak tomu ale je ve skutečnosti?

Má se to tak. Svíčky Party Lite se vyrábějí z kvalitních, zdravotně nezávadných surovin. Můžete si je klidně napatlat i na tělo a nic se vám nestane (tedy v případě, že netrpíte alergií na některou ze složek). Knoty jsou pak z egyptské bavlny. Samotné svíčky jsou pak aromatizovány parfémy z továrny, kde vyrábějí i Lancome nebo třeba Chanel. Pořád vám to nestačí? Dobře tedy ...


... tak ještě jinak. Pokud jsem vás dosud nepřesvědčila, že tyhle svíčky jsou zkrátka dokonalé, musíte si je sami očuchat. Sama jsem se jich nemohla nabažit a jednu vůni testovala i několikrát. Domů jsem pak samozřejmě odcházela s příznaky "čichového předávkování". Ale stálo to za to :)

A na závěr pár tipů na svíčky, které mě extra zaujaly:
-Forbidden Fantasy: Kiss - svěží květinové tóny a santal; velmi přitažlivá vůně, sladká, ale ne moc
-Forbidden Fantasy: Tempt - čichám pomeranč v čokoládě; fakt že jo, tahle svíčka sestává z čokolády, kakaa a pomerančového likéru 
-Just Desserts: Švestkový Sen - voní opravdu po švestkách, sladce a jemně
-Francouzské Vanilka - vanilka, vanilka, vanilka, co víc k tomu říct ...
-Hruška v Karamelu - sladká vůně, ze které se až sbíhají sliny; ten karamel je tam hodně patrný, hruška je spíše takovým lehkým podtónem
-Uklidňující Tymián - příjemně bylinná vůně, lehká a ... uklidňující
-Růžové dřevo - tak tohle je můj favorit; jak je v něčem růže, musím to mít; a tahle svíčka voněla opravdu jako magicky, jako ... růže

P. S.: Tento příspěvek vznikl z mé vlastní iniciativy. Nikdo mě do něj nenutil ani mi za něj neplatí. Napsala jsem jen to, co jsou mé vlastní postřehy.

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

1 comment :

  1. Já mám doma pár vosků od YC a upřímně nechápu, jak se do toho někdo může tak zbláznit že má vosků 50 a 10 svíček :D Já na to "svíčkování" zas tak nejsem :)) ale stoprocentně si plánuji pořídit nějakou menší svíčku YC na Vánoce, až budou mít ty boží vánoční vůně ♥ To je něco jiného... :)

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.