16/08/2015

Z talíře vegeratiána/vegana

Říkám vám na rovinu, že nejsem vegan. I tak se ale snažím živočišné produkty omezovat. Čím dál více mi vadí, že zvířata využíváme ve svůj prospěch, a přitom vůbec nebereme ohled na to, že jsou to živí tvorové, kteří mají duši. A nejvíce mě vytáčí lidé, kteří bojují za opuštěná zvířátka apod., a klidně si dají k obědu řízek a ráno před odchodem do práce se nacákají parfémem testovaným na zvířatech. Když někde snědí psa, je z toho hrozný skandál (a kdo ví, jestli je to vůbec pravda), ale že si jiní běžně dávají ke svátečnímu obědu jehněčí, to je přeci něco úplně jiného ...
Ale to bychom tu byli ještě dlouho, kdybych se rozpovídala o palmovém oleji, zahlcení plasty a podobně. Kvůli tomu blog nemám. Záleží na každém, jestli si sáhne do svědomí a popřemýšlí o svém způsobu života :)

Dnes mám pro vás pár tipů na vegetariánská/veganská jídla, která jsem za poslední týdny stihla vyfotit. Většinou si totiž vzpomenu až uprostřed snídaně/oběda/večeře, že jsem chtěla udělat fotku na blog. A upřímně, rozhrabané jídlo na pokydaném talíři nikoho nezajímá, že :)

Špaldová pizza z nekynutého těsta. S rajčaty, paprikou a sýrem.

Cizrna s paprikou, pórkem a marinovaným tofu. A kořením.

Kuskus s hráškem, kukuřicí a bazalkou. A sýrem. Nuda, že jo :D

Cizrna na (uzené) paprice. Jedna z největších mňamek na světě! 

Kuskus s tofu na kari. Tohle bych taky mohla pořád.

 Jaký je váš oblíbený vegetariánský/veganský oběd? Či večeře?

P. S.: Příště si dáme snídaně.


Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram


2 comments :

  1. No já furt jím kuskus se zeleninou na oliváči, to je moje klasika. Dokonce to jím víc, jak těstoviny a to je u mě co říct! Každopádně fandím ti, třeba to doženeš dál, protože těma názorama, který jsem si teď přečetla jsi na dobrý cestě ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, kuskus nezklame :)
      A děkuji, snažím se, snažím, byť to někdy bolí :D

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.