08/08/2015

Šest malých věcí ...

..., ve fialové.

Fialovou zkrátka miluju. Odmala. Poslední dobou jsme na ni ale ještěujetější než dříve (což jsem si plně uvědomila až ve chvíli, kdy jsem si na tohle téma psala s jedním príma klukem). Jakmile teď sháním nějakou novou věc, automaticky nejdříve pátrám, jestli ji mají i ve fialové.

Fialová je magická, éterické barva. Je symbolem duchovna, ale i srdečnosti. Napomáhá při meditacích. Zklidňuje hyperaktivní děti (mami, tak proto! - brzy pochopíte). Podporuje kreativitu. A také je barvou korunní čakry, prosím pěkně, nedávejte to číst mojí ségře, nemá to slovo ráda, takže by měla napomáhat i propojení celého našeho člověka.

Nebo je fialová prostě a jednoduše nádhernou barvou, kterou se někteří z nás rádi obklopují. Záleží pouze na vás, jak to vnímáte :)

Sháněla jsem nový sešit. Nutně. Už mě nebavily ty obyčejné školní sešity. Byť jsou tyhle od PignaNature trochu dražší, trvám si na tom, že se do nich vyplatí investovat.

Dobrá, přiznávám se. Mám úchylku na papírnické potřeby. A musím přeci něčím psát, ne? Navíc, se Stabilem/Pelikanem se to píše jedna radost. A proč psát modře nebo černě, když to jde i fialově?

Že prý fialová barva zklidňuje hyperaktivní děti. Proto mojí první hračkou, kterou jsem jako malá dostala od rodičů, byla tahle kravička. Mami?! Tak já jsem potřebovala zklidnit? No, ehm, ano. Ale protože před třiadvaceti lety to ještě nebylo tak módní, nazývat děti hyperaktivními, lékařka mě nakonec označili za "živější" ... 

Opět jsem se vrátila k tmavším barvám laků na nehty. Byť to na fotce úplně nevypadá, tenhle fešák je takový krásně levandulový <3

Milovat nějakou barvu je jedna věc. Ovšem když si (nevědomě?) koupíte na postel přehoz, který vám ladí s prostěradlem (a dokonce i kobercem), už je to na hranici úchylky. Nebo spíše fascinace, řekla bych. A fascinace zní lépe než úchylka, že jo. 

Můj jediný hmotný suvenýr z Bretaně. Koukala jsem po tomhle hrnečku už ve Vannes a namlouvala si, že ho nemůžu potřebovat. Když mi pak při pobytu v Quimperu holky na pokoji musely půjčovat svůj hrneček, došla jsem k závěru, že si musím nějaký pořídit. A tak jsme při nákupu v jednom quimperském supermarketu zamířila k nádobí a ... Byl tam. Jeden poslední. Říkám vám, to byl osud!

Nyní jsem ve stadiu, kdy mi snídaňový talířek ladí s hrnečkem, ložním prádlem, pyžamem ... i lakem na nehty. Takže až se někdy se snídaní schovám v posteli, už nikdo nenajde. 

Jaká je vaše osudová barva? :)

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

6 comments :

  1. Hezký článek :)) A super fotky :)
    http://nellylove99.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Ja fialovú farbu moc nemám rada :D Ale pamätám si, že keď som bola menšia, tak moja obľúbená bola fialová :) No teraz preferujem iné farby :)
    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Však člověk se během života mění ;)

      Delete
  3. Fialovou barvičku jsem si v poslední době hodně oblíbila! A jinak ten hrneček je dokonalý ♥

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vítej v klubu :D No, byl to zkrátka osud!!

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.