22/08/2015

Na nákupech s Plnou peneženkou

Hezký den všem,

doufám, že si užíváte víkend. Já jsem teď na pár dní vyjela do přírody. Konečně, po dlouhých dvou týdnech! A jaký je náš program? Úplně vypnout a jen tak relaxovat ve společnosti fajn lidí. Probrat novinky. Rozjímat nad všemi dobrotami, které jsme na cestu napekli. A hlavně - jen tak se procházet po lesích, lukách i hájích ...

Teď už ale k dnešnímu příspěvku. Spolupráce jsou poměrně složitou kapitolou. Někteří je rázně odmítají, jiní si na nich skoro vystavěli blog. Hm, asi trochu přeháním :) Co se mě týče, dostala jsem již nejednu nabídku. Doteď jsem kývla snad jen na jednu nebo dvě. Nikdy bych nepřijala spolupráci jen proto, že dostanu něco zadarmo. Vždycky si vybírám takové nabídky, které mi přijdou zajímavé a které bych využila i jako obyčejný smrtelník.

Nedávno se mi ozval portál PlnáPeneženka, a protože se mi tento projekt zdá zajímavý, spolupráci jsem přijala. Dnes vám povím o tom, jak to přesně funguje.


Co je to Plná peněženka?

Nejprve se zaregistrujete na plnapenezenka.cz. Registrace je úplně jednoduchá, zabere téměř doslova pár vteřin. Potom si z nabídky na webu vyberete obchod, ve kterém chcete nakoupit. Pak už jednoduše v tomto obchodě nakoupíte tak, jak jste zvyklí.

A co dál? Co z toho pro vás plyne?

Podstatou tohoto portálu je to, že z každého nákupu, který provedete proklikem z něj, získáte cashback odměnu, a to až do výše 15 % z ceny zboží (bez DPH). Při registraci pak navíc získáte ještě příjemný bonus 50 Kč. Velkou výhodou je, že odměnu si můžete nechat vyplatit na účet už ve chvíli, kdy tam máte třeba jen 1 Kč. Samotné potvrzení od obchodníka trvá v rozmezí 2 až 60 dnů a následné připsání peněz na váš účet pak trvá přibližně 3 dny.

A jak to vnímám?

Nakupovat přes internet a získat za to odměnu v podobě až 15% provize? Sem s tím. Celkový koncept Plné peněženky je mi moc sympatický. Velice mile mě překvapila přehlednost stránky, rozsah nabídky obchodů i rychlá a bezproblémová komunikace.
Pokud vás zajímá, co jsem si pořídila, tak je to tahle kosmetická taštička, kterou jsou vybrala jako dárek pro ségru :) E-shop mi pak v rámci spolupráce celou částku proplatil. Toť vše.
Kdybych to měla shrnout, celý projekt hodnotím jednoznačně pozitivně a myslím, že ho v budoucnu ráda využiji znovu.


Ci vy a Plná peněženka? Vyzkoušeli jste? Jaké máte pocity?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.