30/07/2015

Z deníku neposedy, vol. 4: Bretagne - Vannes

Když by se mě dnes někdo zeptal, jaké místo ve Francii mě zaujalo nejvíc, odpověděla bych, že Bretaň. Je nemožné vybrat pouze jedno město, vesničku, pláž či jiné místo v tomto kraji, které bych označila jako nejkrásnější. Bretaň je celá vskutku magická. Ještě nikdy jsem se v zahraničí necítila doma tolik, jako právě tady. Kamkoliv jsme se zde vydali, měla jsem pocit, jako bych sem patřila od narození. Usínala jsem tu snad do minuty po zalehnutí (a to že já mívám se spaním mimo svou postel problém). Asi se opravdu pomalu ale jistě stávám tím pověstným světoobčanem. V souvislosti s tím se mi vybavuje jeden krásný citát, který vystihuje mé pocity: "I have no country to die for, because my home is the Earth."


Druhý den ve Francii jsme strávili z velké části přesunem do Bretaně, kde jsme pak byli téměř až do odjezdu. Spali jsme tu celkem ve dvou hotelech. Prvním z nich byl B&B Vannes Est a druhý Ibis Budget Quimper. Oba bych hodnotila velmi pozitivně. Jediné, co mi tu chybělo, byl velmi omezený výběr ovoce a žádná zelenina u snídaně. Protože pod pojmem bohatá bufetová snídaně (navíc za 6 eur) si představím více, než jen bagety, něco na namazání a pár jogurtů ...

Náš první večer ve Vannes jsme strávili procházkou tohoto městečka. Jeho centrum je opravdu překrásné. A to už si můžete sami prohlédnout na fotkách :)







 Co vy, byli jste v městečku Vannes? Jak se vám líbilo?


Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.