05/07/2015

Z deníku neposedy, vol. 2: Lenošení v Praze

No ... lenošení ... Z těchto fotek to sice vypadá, že jsem se minulý týden při návštěvě Prahy jen tak povalovala v parku či na břehu Vltavy. Opak je ale pravdou a večer mě bolely nohy tak, že jsem začala fňukat, že už z toho Vyšehradu do bytu nedojdu. Ale došla jsem. Nejsem přeci nějaký ořezávátko. Jsem velká holka. A ty přeci něco vydrží!

Tentokrát jsme do Prahy jely se ségrou z důvodu doplnění zásob fai trade kávy a letního šatníku. Já jsem si jako správná konzerva koupila tři trička v Háemku. Z toho dvě modrý (už nemam skoro žádný nemodrý tričko!). Všechny dohromady mě stály míň než pětistovku. Módní blogerky by mě asi zabili. Ale co, utrácet za něco, jak je basic tričko, mi přijde kravina. A fotit na blog tři obyčejný trička by nebylo ani trochu cool, že jo.

Původní plán byl po příjezdu do centra zajít na kávu do Styl&interiér, ale jako na potvoru měli z technických důvodů zavřeno. Tak jsem si poblíž koupily malou svačinu a poseděly ve Františkánské zahradě.




Když nás přepadl hlad, zašly jsme do naší oblíbené Panerie v Karpově ulice, kde mají prímovní panini. Na můj vkus by teda mohli mít větší výběr bezmasých variant. Potom nás zlákala představa ledové kávy, takže naše další kroky vedly do Ema espresso baru, kam jsem už dlouho plánovala zajít. Trochu jsem měla strach, že tam bude narváno (cože teda stejně bylo), ale nakonec se to tam trochu vylidnilo, takže i bylo kam si sednout. Ten den Ema zrovna slavila narozeniny, takže všude bylo plno balónků a obsluha měla vtipné převleky. Káva, konkrétně ice cappuccino, byla skvělá. Ale že by mě to tu zas až tak nadchlo, to se říct nedá. A Adam tam stejně nebyl, fňuk.

No a když nás pak začaly štvát ty všudypřítomné davy lidí (což bylo poměrně brzo), procházkou přes uličky Starého Města jsme došly až k Vltavě, kde jsme se usídlily ve stínu pod krásnými stromy a kochaly se výhledem na Malou Stranu, Hrad ... A den jsme pak zakončili na Vyšehradě, což je takové mé srdcové místo (spolu s Břevnovem a Hvězdou).



Jaké je vaše srdcové místo v Praze? A kam tu nejraději chodíte na kávu?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

2 comments :

  1. to, že niekam prídem a je zavreté poznám! :D inak super fotky. V Prahe som bola raz ešte zo strednej, teraz som mala ísť znovu na výlet, ale nevyšlo tak, tak uvidíme kedy sa tam znovu pozriem, ale určite to bude ešte mnohokrát! :)
    ľúbezná

    ReplyDelete
    Replies
    1. Třeba je to nějaký vrozený talent :D
      Však ona Nám Praha nikam neuteče :)

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.