01/07/2015

Week photo story

Tak váš všem přeji krásné ráno,
Nebo dopoledne. Záleží čistě na vašem biorytmu ;) Já už jsem teď na cestě do Prahy (konečně se, po měsíci, zase uvidíme <3), a protože se domů dostanu až někdy pozdě večer, připravila jsem pro vás v předstihu tento příspěvek. Je to zase jednou taková všehochuť toho, co mi během posledních dní utkvělo ve fotoaparátu. Příště si dáme něco pro vegany, vegetariány i ty, kdo prostě rádi jedí zdravě. Víc už vám ale prozrazovat nebudu ;)
A co jsem to zase ty poslední dny prováděla?


Byla jsem okouzlena hrou slunečních paprsků.

Kochala se posledními letošními pivoňkami, které přímo omamně voněly!

Využila jsem volného času a pustila se do dohánění mezer ve vzdělání.

V mezičase pekla zdravou variantu brownies (podle receptu Kissabee), kterou vám rozhodně doporučuji vyzkoušet. Zjištění, že tahle dobrota může skvěle chutnat i bez kostky másla, je k nezaplacení. 

Nakupovala veganské pomazánky, milované tofu i mrkev pro králíčka ;)

Aby se mi lépe učilo, pořídila jsem si tenhle překrásný sešit od Flower´s pignanature. Pravda, jejich sešity jsou o dost dražší než klasické, ale uznejte, že by byl hřích je nechat na polici v obchodě.

Za poslední rok jsem přečetla si čtyři knihy, z toho tři během loňského léta. Jak se vyvíjím, mění se i má potřeba čtení. Tak jsem si vypůjčila v knihovně něco o posvátné krajině, chymické svatbě a z police jsem konečně (po dvou letech) vytáhla Nicolase Flamela ...

A jestli máte pocit, že tu něco trochu nesedí, máte pravdu. Chybí tu kafe! Jo, mé kavárenské povalečství začalo trochu zahálet, takže to dnes v Praze napravím a určitě vám o tom brzy dám vědět.

Jak trávíte první letní dny vy? A co vás poslední dobou potěšilo?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

7 comments :

  1. Krásné fotky :) Co potěšilo mě? Na blogu mám podobný článek :)

    Life By Peggie

    ReplyDelete
  2. Moc děkuji za tak milý komentář, úplně se cítím blaženě, těší mě, že někdo na můj blog chodí rád , děkuju ♥
    a rovněž díky za bezva radu s tyčinkami, naprosto jsem netušila, že v Bezručovce něco je :-oo hned zítra vyrazím!! A haha, opravdu mě pobavila Tvoje tyčinková taktika, to já jsem tak chytrá nebyla a už se vezu :D
    a se sešity to máme úplně stejné..kupuji si tytéž kytičkaté, akorát bez kroužkové vazby, deprese je hned o padesát procent menší :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Také děkuji ;)
      Snad si tam vybereš, já z toho obchůdku byla úplně unešená.

      Delete
  3. Replies
    1. Nelze se do nich nezamilovat, že :)

      Delete
  4. Obdivuje tvé využití volného času k učení :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No já hlavně doufám, že mi to k něčemu bude :D Ale děkuji.

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.