10/07/2015

I´m a kind of ... wanderlust


Léto? Léto! Co se mi vybaví? Cestování!!!

Olala. Cítím, jak se mi zvyšuje tep. Nemůžu spát. Jím méně než dříve. Pořád myslím na ... Jo, zní to jako příznaky zamilování. No, nevylučuje se. Ale to sem tahat nebudu. Už od úterý mám cestovní horečku. Dokonce jsem toho odpoledne vytáhla ze skříně náš nový kufr. Projela jsem se s ním po bytě. A zkontrolovala v zrcadle, jestli nám to spolu sluší! Ano, čtete dobře. Hrabe mi. A docela dost. Naivně jsem se domnívala, že jsem dost stará na to, abych měla tyhle předcestovní stavy. Žel, ani třiadvacítka na krku ze mě dospělou nedělá. Máma je z toho na nervy. Táta má občas pocit, že jsem se zbláznila. Ségra by nejradši, abych už vypadla z domu. Děda mě nabádá, ať si najdu bohatého manžela. Takže, moji drazí příbuzní, nebojte. Všechno bude ...

Touto dobou už jsem na cestě za dobrodružstvím. Kufr je konečně šťastný, že se projel (zatím jen) po ulici a po nádraží. Já jsem o něco klidnější. Králík brečel, že mě nějakou dobu neuvidí a nebude mi moct dávat pusinky na dobrou noc. Ségra taky brečí. Štěstím, že ode mě bude zase mít pokoj. Rodiče brečí proto, že doma nebude uvařeno a napečeno. S ostatními miláčky mám telepatické spojení. Případně to jistí wifina  a korespondence plné smajlíků ...

Mějte se krásně, užívejte si léta a já vám slibuju, že se brzičko ozvu s novými příspěvky plnými fotek a pozitivní nálady!

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.