03/07/2015

Bioplaneta.org

Plzeňští vegani, vegetariáni i vitariáni, radujte se!

A jestli máte zkrátka rádi biopotraviny, ekodrogerii či přírodní kosmetiku, můžete se radovat taky.
No dobře, asi to není zas tak veliký objev. Pro mě osobně vlastně ale je. Za tu dobu, co jsem v Plzni nežila, se tu dost změnilo. I když obchod nesoucí název Bioplaneta.org jsme tu měli už dřív, teprve před pár dny jsem si všimla, jak moc se rozrostl! Co si pamatuju, v minulosti tu prodávali hlavně kosmetiku, ale to už je docela dávno.

Zdroj: bioplaneta.org.
Bioplaneta.org se nachází v Bezručově ulici č. 11. Nabízejí tu 100% rostlinnou stravu, která navíc pochází z ekologického zemědělství. Řeknu vám, takovou nabídku rostlinných mlék, raw tyčinek, těstovin, luštěnin, přírodních sladidel, rostlinných pomazánek a mnoho dalších věcí jsem nikde jinde v Plzni ještě neviděla. Jo a mají tu i čerstvou zeleninu. A ovoce. A raw nanuky ...

Není to tak dávno, co jsme při návštěvě jedné z pražských prodejen Country life fňukala, že něco takového nemáme v Plzni. Teda jasně, máme tu Vegetku, Herbio, Meduňku, Slunečnici. A i v dm drogerii se dá něco vybrat. Ale něco jako Bioplaneta mi tu chybělo. Navíc ji najdete ji jen kousek od náměstí Republiky. Kromě potravin si tu můžete pořídit i doplňky stravy, ekologickou drogerii, přírodní kosmetiku, ale třeba i zdravé láhve na pití či knihy o výživě.

Zdroj: facebook Bioplanety.org.
Bioplaneta je první certifikovaná bioprodejnou v České republice, což znamená, že zde nabízejí výhradně věci, které jsou v naprostém souladu s přírodou. Lze zde využít i tzv. bezobalový prodej. Potraviny jako luštěniny či obiloviny tak můžete kupovat bez zbytečných obalů. Do budoucna by majitelka ráda otevřela i veganskou kavárnu.

Od pondělí do pátku můžete v Bioplanetě nakoupit mezi 9:00 a 18:30. V sobotu pak mají otevřeno od 9:00 do 12:00. A pokud nemáte zrovna cestu do Plzně, mám pro vás dobrou zprávu. A sice tu, že se připravuje i e-shop. Pro další informace stačí kouknout na web nebo facebook.

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

1 comment :

  1. Bioplaneta má své kouzlo. Překvapilo mě kvalitní čerstvé pečivo a široký výběr bio kosmetiky.

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.