26/06/2015

Z deníku neposedy, vol. 1 - tam nad Berounkou

Léto? Cestování! Příroda! Jestli je pro mě něco výrazným synonymem prázdnin, tak je to jednoznačně cestování po přírodě, a nejen té české. Dnes začneme ale pomaloučku polehoučku a vydáme se spolu za naší krásnou řekou Berounkou. Fotky jsou ještě "horké", všechny jsem je pořídila při dnešním putováním Plzeňským krajem. Je to také opravdu nádherné. Osobně už si nedovedu představit lepší prostředí pro relaxaci než právě klid a mír přírody.

Pohled z Hradu u Lhoty pod Radčem.
Klid vprostřed lesů ...
Tomu říkám výhled!
Uklidňující proud řeky Berounky, kam chodil na úhoře sám Ota Pavel ;)
Berounka podruhé <3
Krásné zátiší - čtyři stromy, čtyři druhy ...

Jaké je vaše oblíbené letní místo?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

2 comments :

  1. Příroda je neskutečným balzámem na duši. A okamžitě, jak se řekne Berounka, vybaví se mi Ota Pavel a Zlatí úhoři :D
    CHIC Adriana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, ano, taková oáza :) Všichni jsem poznamenaní báječným Otou Pavlem :D

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.