19/06/2015

Z deníku kavárenského povaleče, vol. 3: Praha & Mistral Café

Přeji vám hezké dopoledne,
tak jsem se konečně dokopala k tomu, abych pro vás připravila recenzi další pražské kavárny. Vím, že jsem slibovala i nějaké plzeňské, ale upřímně řečeno, tolik jich tu zas nemáme a já jsem opravdu náročný milovník kávy, kterému hned tak něco není dobré, a stejně většinou skončím v nějaké osvědčené. Nicméně mě teď čeká několik schůzek s kamarádkami, takže, jak se znám, určitě je zatáhnu do nějaké neozkoušené kavárny, protože sama se bojím ;)

Ale teď už zpět k dnešnímu příspěvku. Tentokrát jsem si vybrala kavárnu Mistral Café. Je to taková oáza klidu s samém srdci starého města, kousíček od stanice metra i tramvaje Staroměstská (ach, jak mi tahle místa chybí!). Ačkoliv Mistral je primárně restaurace, kde nabízejí i snídaně, můžete si sem zajít i na dobrou kávu. Jen si to představte. Najednou je na vás toho pražského shodu moc, a tak zatoužíte po troše klidu nad šálkem kávy v příjemném prostředí. Kam zamířit? Do Mistralu!


Co vás zaujme, jakmile vejdete dovnitř, je příjemný prosvětlený interiér a všudypřítomné kytičky nebo bylinky. Skoro si tu chvílemi můžete připadat jako Růženka v pohádce. Mají tu i zahradu a zadní dvůr, který jsem po celou dobu návštěvy okouzleně pozorovala.


A jak to hodnotí kavárenská povalečka?

Jméno: Mistral Café
Sídlo: půvabná Valentinská 56/11
Interiér: jednoduchý, příjemný, prosvětlený, dávám body navíc za ty kytičky!
Obsluha: milá :)
Káva: Jakožto hrozná konzerva jsem si dala zase klasicky café latte. A chutnalo mi moc. Nebylo ani hořké, ani kyselé, zkrátka pěkně vyvážené. A mělo krásnou jemnou pěnu (a že já jsem na to pes). Jediným problém bylo to, že jsem docela bojovala sama se sebou, abych ho nevypila moc rychle, protože to je určitě moc neslušné. Kamarádka si dala klasicky horkou čokoládu, která byla také moc dobrá.  
Jiné: Jak jsem zmínila již výše, za ty kytky maj body navíc. A za průhled do kouzelného dvorku taky. Pokud jste taky úchyl přes kytky jako já, tak se vám tu určitě bude moc líbit. 
Ke kávě: Palačinky, tiraminu, bábovka atd. Jen tedy osobně nemohu posoudit, protože si ke kávě většinou nic nedávám. Tak třeba příště, až budu mít cestu do Prahy.
Ceny: Na historické centrum Prahy tu mají ceny opravdu příznivé. Café latte za 55, to mnohdy neseženete ani na Vinohradech.
Body navíc: Perks of being a ... flower. Prostě ty kytky, rozumíme si, ne. ;)

Hodnocení: S radostí dávám jedničku s kytičkou hvězdičkou.

Facebook

Co vy a restaurace/kavárna Mistral? Byli jste? Líbilo se vám? 

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.