29/06/2015

Z deníku kavárenského povaleče, vol. 4: Plzeň & Nykty´s

Krásné ráno!

Tak jsem si uvědomila jednu věc. Jsem pěkná, teda vlastně nepěkná ostuda. Jsem rodilá Plzeňačka. Po roce za kopečky už tu opět žiju. A na blogu se zatím neobjevila žádná recenze místní kavárny! Možná je to tím, že ještě před rokem jsem nebyla tím kavárenským povalečem, kterým jsem dnes a byla jsem schopna vypít kdejaký patok s dávkou čokolády a nebejdbůh skořice. Dnes jsem dobře informovaným, sečtělým a certifikovaným baristou s vytrénovaným jazýčkem a dobrou kávu už snad poznám, jakmile mi přistane na stole. Žel pro opravdové znalce, čisté espresso mi zatím moc nejede.

A tak jsem po návratu do Plzně jakožto správný milovník kvalitní kávy začala hledat místečko, kde bych mohla trávit veselé hodinky s kamarádkami či ségrou nad šálkem cappuccina. Hle, mé prosby byly vyslyšeny a na náměstí se nám objevila báječná kavárna Nykty´s, kde mají otevřeno od 9 do 23 hodin a kde si můžete kromě kafíčka dát i něco k zakousnutí nebo se ve večerních hodinách hodit do nálady s nějakým drinkem.

Tentokrát jsem se na první průzkum vydala s jednou ze svých plzeňských kamarádek. Na další (nejedno) testování už se sestřičkou.  Jak plzeňská kavárna Nykty´s obstála v našem testování?

Zdroj: facebook Nykty´s Café.
A jak to hodnotí kavárenská povalečka?

Jméno: Nykty´s
Sídlo: náměstí Republiky 105/12 (tomu já říkám geniální poloha!)
Interiér: Moderní, stylový, čistý, útulný. Mají tu jak klasické židličky, tak i sedací pytle nebo křesla s měkoučkými polštářky. Tam se vám to panečku válí jedna radost (zrovna v týdnu jsme to s kámoškou otestovaly, ale pssst).
Obsluha: milá, pozorná, usměvavá
Káva: Cappuccino krásně chuťově vyrovnané. Musím říct, že od mé první návštěvy stouplo ještě o třídu výš, což bude jistě tím, že zdejší baristé získávají zkušenosti praxí. A co se ledového latte týče, to je učiněný gastroograsmus! Vážně, nekecám ...
Jiné: Dejte si do ledového latté vanilkovou nebo karamelouvou příchuť a budete do pár minut brečet, že mají tak malé sklenice :D
Ke kávě: Asi vás bohužel (opět) zklamu, ale zatím jsem tu kromě kávy neochutnala nic jiného. Ale slibuju, že to napravím a dám vám pak vědět.
Ceny: příjemné
Body navíc: Bodík navíc dávám za milou usměvavou obsluhu, protože to je něco, co člověka potěší. A ještě jeden za to pěkné posezení venku :)


Zdroj: facebook Nykty´s Café.
Hodnocení: Podle mě nejlepší plzeňská kavárna. Jasně, zatím jsem neotestovala zdaleka všechny, ale kdykoliv jsem po svém návratu do Plzně měla chuť na kávu, skončila jsem tady (nebo na iced coffee u jedné, ehm, konkurence). Ale sem stejně budu chodit raději, protože to tu má zkrátka kouzlo.


Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

1 comment :

  1. Mám podobný názor. Též jsem o ní napsala krátký článek http://slecnajahodova.blogspot.cz/2015/07/nyktys-nejstylovejsi-kavarna-v-plzni.html

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.