02/06/2015

Z deníku kavárenského povaleče, vol. 2: Praha & Kavárna Čekárna

Příjemné dopoledne, milí čtenáři,

venku už je v těchto dnech opravdu cítit, že léto je za rohem, což znamená, že se blíží ona doba, kdy hřejivé šálky espressa či cappuccina vyměníme ze ledové čaje, koktejly nebo ice coffee. Tedy, dobře, někteří z nás. V kavárně, kterou si vezmu do parády dnes, si můžete dát jak teplou kávičku či kávové nápoje, tak i zmíněný ledový čaj, latté nebo třeba čokoládu. A ze chladnějších letních večerů můžete dát šanci čaji masala či svařenému moštu.

Řeč tentokrát bude o Kavárně Čekárně. Jak to tak bývá, na tenhle útulný podnik jsem narazila čirou náhodou - na Literárním festu, kde se Čekárna starala o udržování hladinky kofeinu v krvi přítomných kávomilců. Cappuccino, které jsem tady ochutnala, mě zaujala svojí vyváženou chutí. takže jsem si vzala letáček, popadla kamarádku a vydaly jsme se spolu na testovací návštěvu v kavárně.

Nekuřácká Kavárna Čekárna sídlí nedaleko Vyšehradu, v klidné Vratislavově ulici. Původně fungovala pouze na farmářských trzích a různých akcích po republice (v čemž i dosud pokračuje), až nakonec zakotvila na Praze 2. Pokud nejste zrovna kávomilec, nemusíte se být, že byste si tu nevybrali. V nabídce totiž mají i různá vína, limonády, český cider nebo třeba čaj z cascary (sušená kávová dužina).

Zdroj: facebook Kavárny Čekárny.

Ledové latté a cappuccino. 

A jak to hodnotí kavárenská povalečka?

Jméno: Kavárna Čekárna
Sídlo: Vratislavova 30/8, Praha 2 (kousek pod Vyšehradem, jupí!)
Interiér: Vnitřní prostory Čekárny jsou velice útulné. Působí to až tak trochu rodinným dojmem, řekla bych. Mají tu vymalováno krásnou modrou barvou, která (alespoň ve mě) budí příjemné pocity (a evokuje to blížící se léto). Zahrádku jsem ještě nenavštívila, ale na pohled se jeví jako klidné místo vhodné pro relaxaci. A abych nezapomněla, když byste sem někdy zavítali sami a začali se nudit, můžete si tu půjčit i nějakou čtivou knihu.
Obsluha: Milá :)
Káva: Nabízejí zde jednodruhovou arabiku z Pražírny. Jak jsem se již zmínila, mně velice chutná, protože je taková vyvážená. Měla jsem zde jak cappuccino, tak ledové latte a obojí bylo moc fajn.
Jiné: Místní horká čokoláda prý chutná také dobře (říkala kamarádka) - nic jiného jsme zde zatím neotestovaly, takže těžko posoudím.
Ke kávě: V případě, že se váš žaludek začne hlásit o nějaké jídlo, nemusíte se bát, že tu umřete hlady. Nabízí tady i něco k zakousnutí v podobě koláčů apod.
Ceny: Příjemné.
Body navíc: K ledovému latté vám zde nabídnou cukrový sirup - který jsem sice nevyužila, ale je to skvělý nápad - konečně někomu došlo, že klasický krystalový cukr se v ledové kávě rozpouští věčnost.

Hodnocení: 1 :)


Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.