17/06/2015

Week photo story

Hezký podvečer, milí čtenáři,
ve foťáku se mi za poslední dobu nahromadily nějaké nové fotky, tak jsem si řekla, že se s vámi podělím o pár momentů ze svého života. Do konce týdne se pak na blogu objeví další recenze jedné z pražských kaváren. A protože (nejen) k létu patří cestování, v příštích týdnech se můžete těšit i na nejednu photo story z deníku neposedy. Jelikož čím jsem starší, tím méně mě baví trávit delší čas doma :)

Mé milované pracovní místo. Káva, čerstvé květiny a svíčka nesmí chybět!

Opět jsem podlehla tmavým lakům na nehty. Tyhle od Essence jsou nejlepší.

Bez kytiček ani ránu - tohle jsou krásné zářivky.

Za tenhle nákup by se nemusel stydět ani zarytý vegan. (Jídlo je prostě fotogenický, no.)

Po shlédnutí filmu mi to nedalo a pořídila jsem si i knižní předlohu. Určitě doporučuji.

Občas si člověk koupí i to, co nutně nepotřebuje.
(tácek: Nanu nana, krém: Heathcote & Ivory - Debenhams, svíčka: Ikea)

Co vy, máte už nějaké plány na léto?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

5 comments :

  1. Svíčka nesmí nikdy chybět! :) A ten lak vypadá moc krásně a fotky kytek miluji :))) já se chystám za pár dní na dovču, už se nemůžu dočkat :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak! :) Děkuju!
      Užij si dovolenou :)

      Delete
  2. Ten krém má nejkrásnější obal! Jinak Hvězdy nám nepřály je opravdu skvělá knížka :)

    ReplyDelete
  3. Kytičky, svíčky, kytičky, svíčky,... to je moje! A nejradši je mám v takovém tom severském čistém interiéru :)

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.