30/05/2015

Z deníku kavárenského povaleče, vol. 1: Praha & AnonymouS Coffee


Přeji pěknou (poslední) květnovou sobotu.

Víte, jak se říká, že ty nejlepší věci přicházejí v momentě, kdy to vůbec nečekáme? Tak přesně tohle rčení se mi zase potvrdilo. Po tom, co mi život uštědřil několik facek, se všechno začalo obracet k lepšímu. Pravda, musela jsem si to docela obrečet a hodně věcí přerovnat, ale stálo to za to. Také jsem rozeslala životopisy na desítky míst, obešla několik pohovorů, prošla si zkušebními dny, a nakonec jsem konečně našla něco, o čem mám pocit, že by mohlo být to pravé. Ale nechci předbíhat, takže další informace si zatím nechám pro sebe.

Ale teď už k dnešnímu příspěvku. Rozhodla jsem se udělat takovou sérii recenzí kaváren, které mě zaujaly. Protože jsem se posledních devět měsíců pohybovala hlavně v Praze, převažovat budou kavárny pražské. Ale nemusíte smutnit, protože během následujících týdnů zakotvím opět na nějaký čas v Plzni, kde je také pár podniků, které stojí za zmínku.


Zdroj: http://i0.wp.com/www.worldcoffeetalk.com
První kavárnou, kterou si vezmu do parády, je AnonymouS Coffee. Příjemná kavárna nacházející se mezi I. P. Pavlova a náměstí Míru byla láskou na první pohled. Když jsem se stěhovala do Prahy, projížděla jsem internet a hledala nějaké príma kavárny v centru. No a AnonymouS mi padla do oka okamžitě. A návštěva mi moje očekávání jen potvrdila.
A jak to hodnotí kavárenská povalečka?

Jméno: AnonymouS Coffee
Sídlo: Jugoslávská 15, Praha 2
Interiér: Celkově to tu působí velice příjemně a přátelsky; stolečky a židle jsou vyrobené z palet a mile mě překvapilo, jak jsou pohodlné. Můžete se i zašít v horním "patře" nebo se rozvalit na houpačce (ano, i houpačku tady mají).
Obsluha: Na místních baristech je vidět, že je práce opravdu baví a v kávě se vyznají. Jsou to mladí sympatičtí kluci, kteří vám vyrobí to nejlepší café latte či cappuccino (a vám se pak vůbec nebude chtít jít domů).
Káva: Jednoduše výborná. Vynikající. Nejlepší. Jasně, pochopili jste mě. Já jsem ale opravdu nikde nepila lepší café latte než právě tady. Žádné přepálené, hořké či příliš kyselé atd., se kterým jsem se již mnohokrát setkala. Zárukou toho, že tady to opravdu umí, je i moje ségra, která svou kávu vypila bez jediného krystalku cukru - o to že ona se bez cukru normálně neobejde. A pokud jste milovníky cappuccina/café latte, jistě se zamilujete do latté artu, které tu bravurně ovládají.
Jiné: Kamarádka si tu dávala chai latté, které jsem ochutnala a bylo také moc dobré, příjemně kořeněné.
Ke kávě: Kromě kávy jsem tu měla jen brownies, ale zato bylo skvělé.
Ceny: Trochu vyšší - ale je to centrum Prahy a za kvalitní kávu si já osobně klidně připlatím.
Body navíc: Můžete si ke kávě dát vodu z kohoutku zdarma, což je moc prima. A navíc se servíruje v maličkých roztomilých zavařovačkách. Jo a vyznají se tu i v alternativní přípravě kávy, takže jestli mátě chuť na kávu třeba z chemexu, víte, kam zajít ;)

Hodnocení: Co bych mohla dát jiného než 1 se <3

Zdroj: facebook AnonymouS Coffee.

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.