02/05/2015

Týden v obrázcích, vol. 1

Ahoj všichni,
jak se máte? Můj život se v posledních dnech otočil vzhůru nohama a já najednou vůbec nevím, co si s ním počít. Asi si dám trochu času na oddych a uvidím, kam mě vítr zavane. Ale abyste náhodou neměli pocit, že vám tu začnu fňukat, mám pro vás pár obrázků z poslední doby :)

Po dlouhé době jsem navštívila oboru Hvězda, jedno z mých nejmilovanějších míst.


Fádní blogerská snídaně - ovesná kaše s arašídovým máslem a banánem. K tomu černý čaj s citronem a medem.

Protože jaro bez tulipánů, to by prostě nešlo. 

Konečně jsem (po půl roce!) dočetla Jíst, meditovat, milovat. A pořídila si pokračování - V dobrém i ve zlém. Určitě doporučuji :) 

Domácí müsli s bio mlékem a čerstvými jahodami (mňam!). V hrnečku maté s citronovou příchutí.
  
Můj milovaný zápisník - objeven náhodou v Neoluxoru, byla to láska na první pohled ...

A ještě jedna snídaně. Opět domácí müsli, ale tentokrát v doprovodu banánů, jahod a farmářského bílého jogurtu. K pití citronový zelený rooibos s agávovým sirupem a kapkou citronu :)

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

1 comment :

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.