26/05/2015

10 důvodů, proč mám někdy chuť být raději mužem

Zdravím vás, moji milí,
tak jsem si říkala, že pro dnešek vyberu nějaké veselé téma. Protože realita mi poslední dobou dává pěkně, spíše tedy nepěkně, zabrat. Ale jak se říká, hlavní je, že jsme naživu a zdraví. To ostatní už se nějak poskládá. A u mě to vypadá (musím zaklepat), že už je téměř vše na dobré cestě. Příští týden mě čeká něco, na co se už dlouho těším. Určitě o tom pak připravím článek. Víc zatím prozrazovat nebudu, ať máte překvapení :)

Ale teď už dost povídání "o ničem". Pojďme se přesunout k těm mužům ...



Asi každá žena někdy přemýšlela nad tím, jaké to je být mužem. A kdekterá by si to také ráda vyzkoušela. Alespoň na chvíli. No, přiznávám, že bych si to také ráda otestovala. Ale myslím, že jeden den by mi bohatě stačil. Jsem skromný minimalista.
Důvod č. 1: Muži to mají ve všem jednodušší. No, přeháním. Ve všem zase ne.
Důvod č. 2: Ráno můžou téměř doslova vstát a jít. Všechno jim zabere o půlku času míň, než nám ženám. Oblečou si, co jim zrovna přijde pod ruku. Učešou se za chůze. Líčit se nemusí. A během těch zbylých deseti minut se zvládnou v klidu nasnídat.
Důvod č. 3: Nikdo jim nepředhazuje, že jsou neupravení. Tedy, nemyslím tím, že by mohli chodit ve špinavé košili s kravatou nakřivo. Ale přeležené vlasy a nulový make-up jsou pro ně body navíc.

Důvod č. 4: Můžou nadávat za volantem. Nebo ve frontě v obchodě. Protože oni toho mají na práci moc, takže si nemohou dovolit být někde pozdě.
Důvod č. 5: Mají právo na vybíjení agresivity. Takže řvou na fotbale. Dělají judo. Nebo kick-box. A možná se někdy trochu porvou. To by žena, to něžné stvoření, přece nikdy nedokázala.
Důvod č. 6: Nemusejí řešit vložky. A tampony. A PMS. Jen to musí vytrpět. Každý měsíc jsou podrobeni zkoušce oddanosti, kdy je ženy přecitlivělá, někdy i protivná a nic s ní není. Slabší povahy spíše sklapnou kufry.
Důvod č. 7: Těhotenství se jich netýká. Teda jo, týká. Abych to uvedla na pravou míru, týká se jich proces předcházející samotnému těhotenství. Toho se účastní moc rádi. Ale od toho, co následuje po těch devět měsíců, by se nejraději distancovali. Protože ta funící žena s velkým břichem, oteklými kotníky a podivnými nároky chuťových buněk, to přeci nemůže být jejich sexy kočka!
Důvod č. 8.: O dítě se mohou starat jen tak moc, jak se jim zrovna chce. To si matka několikaměsíčního prcka dovolit nemůže.
Důvod č. 9: Nevadí jim, když vyperou černé vlněné ponožky ve společnosti bílé krajkové podprsenky, šeříkového mohérového svetru a červeného kašmírového kardiganu. A že se při tom procesu v pračce náhodou něco zničí? No to je vaše chyba, že si kupujete takové blbosti, přece.
Důvod č. 10: Hlavní a nejdůležitější bod programu. Čůrání vestoje! Jestli chlapům něco fakt závidím, tak je to právě tohle. Už odmala mě děsně otravuje, když je venku zima, fouká vítr a já si musím (oblečená do x vrstev oblečení, které se nerado svléká) odběhnout někam do křovíčka. V tohle k nám příroda byla fakt nefér. A hodně!
Když si to tak shrnu, jsou to všechno asi pěkné malichernosti. Být mužem totiž i tak není snadné. Alespoň si to myslím. Obecně se dá říct, že toho muži musejí víc zvládnout. A nemají nárok fňukat, jak je toho na ně moc, protože velcí kluci přeci nejsou žádné citlivky. Ale o tom zase až někdy příště.
Tak co, dámy, také byste si někdy rády vyzkoušeli život muže? :)
Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

6 comments :

  1. vyskušať na 1 den možno áno, ale aj tak som rada, že som žena. Chlapi to maju podla mna nudné aj čo sa učesov týka, oblečenia a kozmetiky. A to ja všetko milujem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně moje řeč :) Zkusit na 24 hodin a pak dost.

      Delete
  2. tiež by som to skusila ale nemenila by som radšej nech to ostane tak ako to je:)) ale tolko tych dovodov by mna teda naozaj nenapadlo:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já to brala trochu s nadsázkou, proto jich je tolik. Ráda přeháním, už jsem taková :D

      Delete
  3. Já se všemi body tak úplně nesouhlasím. Tak třeba nadávající a agresivitu si vybíjející muže opravdu nesnáším. Je mi to stejně protivné, jako kdyby to dělala žena. A klidně je za to napomenu! :D A od té doby, co chodím na VŠ, jsem si zvykla na pěkně upravené voňavé pány, kteří asi nějakou tu minutku navíc u šatníku a zrcadla musí trávit taky. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Však já to beru s nadsázkou, to, co píšu. Taky mám ráda, když jsou muži upravení :)

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.