22/04/2015

Víkend na cestách, vol. 1

Ahoj, moji milí :)

Doufám, že si stejně jako já užíváte krásných dubnových dnů. Kdybych mohla, nedělala bych teď nic jiného, než se procházela/povalovala v pražských parcích či zahradách a popíjela ledovou kávu, v chladnějších dnech bych nepohrdla ani kvalitním latté či cappuccinem. Sice mám spoustu práce do školy i jiných věcí, které musím udělat, ale každý den si vyhradím alespoň chvilku na něco, co mi udělá radost. Ať už je to procházka na Vyšehrad, kafe s kamarádkou, nebo chvilka strávená s kvalitní knihou. V současné době jsem si oblíbila hlavně Osha. Vlastně poslední měsíce nečtu nic jiného než duchovně orientované knihy. Ale o tom zase až někdy příště :)

Nevím jak vás, ale mě s příchodem jara vždycky začnou prosebně volat turistické body, abych je řádně provětrala. A tak jsem předminulý víkend strávila nedaleko Karlových Varů, kde jsem byla navštívit kamarádku, která si sem na pár dní odskočila z Anglie. Tenhle víkend jsem pro změnu strávila na Šumavě, což je takové moje srdcové místo (mám odtud čtvrtinu genů), kam se vždy moc ráda vracím. Cestou zpátky jsme se ještě stavili ve Starém Plzenci nedaleko Plzně (což je pro změnu místo, odkud je má druhá babička), kde jsem také pořídila tyhle fotky. Možná to bude znít děsně fádně, až kýčovitě, ale já tak miluju kvetoucí stromy!






Co vy, také milujete jaro a cestování?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.