23/11/2014

Létání na ledu

Snad předpokládám správně, že nejsem jediná holka, která vždycky obdivovala krasobruslení. Vlastně obdivuji každého, kdo je schopný se na ledu normálně projet. Já to v životě zkoušela dvakrát. Prvně jsem si natloukal pr… zadek. A navíc pořádně. Podruhé jsem to zkusila s asi patnáctiletým odstupem. A dobrovolně. Spodní část zad (a zároveň vrchní část nohou) jsem si sice nenabila, ale zato jsem se celou dobu srabácky držela mantinelu. Čímž jsem musela v ostatních vyvolat dojem, že jsem buď opilá, nebo že mám v rukavicích nějaký zvláštní druh magnetu. Obávám se však, že dojem s číslem jedna u přihlížejících neoddiskutovatelně vedl. A o tom, jak mě deprimovali malí caparti, kteří po stadionu lítali jako by se nechumelilo, se ani zmiňovat nemusím.

www.asianstyle.com

Brusle jsem tedy pověsila na hřebík (dobře, vrátila jsem je s díky do půjčovny) a smířila se s tím, že do konce života budu pouze pseudobruslit. Tímto pojmeme jsem si totiž dovolila označit druh pohybu, který je prováděn v zimních ulicích, a to za podmínky, že se přes noc změnila ta hnusná břečka-roztátý sníh-na ledové kluziště.
Je to asi dva roky zpátky, kdy u nás jednoho prosincového dne bylo pěkně napršeno a kdy se během odpoledne tak snížila teplota, že všudypřítomná voda na chodnících zmrzla. No a protože s něčím takovým se nepočítalo, chlapci se solničkami se ne a ne probrat z podzimního spánku. A tak jsme cestu od zastávky domů, kterou běžně zmákneme za dvě minutky, prodloužili na delší čtvrthodinu. V těch chvilkách, kdy nám podkluzovaly nohy a kdy jsme nevěděly, zda se smát nebo brečet, jsme zvažovaly tu možnost, že bychom zůstaly stát na místě a čekaly, až se teploty přehoupnou dostatečně vysoko nad nulu. Tuto srandu nám ale překazila moje máma, která mi počala tvrdit, že to není ani trochu dobrý nápad, a neodpustila se rodičovskou poznámku, ať prý přestanu blbnout a hnu se konečně z místa.

www.metro.cz

Tímto bych chtěla ty, kdo mají na starost počasí v České republice, poprosit, zda-li by mohli v podobných případech místo nečinného přihlížení spustit z nebe nějaké solné kroupy, či něco na tento způsob. Protože jim kromě nás, běžných smrtelníků, poděkujou taky doktoři, kterým to ušetří všechno to sádrování a podobné zimní procedury. A to už se vyplatí!

Jak to máte s bruslením vy? :)

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.