03/11/2014

Healthy (vegetarin) food diary

Ahoj, moji milí,
jak jsem předesílala již včera v noci večer na facebooku, dnes pro vás mám jen takový menší článek s fotkami. Vybrala jsem několik jídel z poslední doby, která mám ráda. Abyste si nemysleli, není to tak že bych úmyslně fotila jen to zdravé. Samozřejmě někdy jím i obyčejné špagety s kečupem nebo třeba hranolky. A ke snídani si zase dám třeba skotský shortbread. Ale přeci jen, ono to zdravé vegetariánské jídlo vypadá na fotkách tak nějak lépe než ty fádní sušenky.
A co že jsem to poslední dobou papala? :)

Cizrna s marinovaným fotu, kterou jste mohli vidět už v receptu.

 Jeden fádní kuskus s hráškem, kukuříci a eidamem, který je na tom stejně nejlepší.

Špaldová kašička s banánem, arašídovým máslem a piniovými semínky <3  

 Celozrnné pohankové palačinky s mňamózním džemem od Markse a Spencera.

Tempeh se zeleninou, který jsem tak přesolila, že půlka letěla do koše, ale pssst!

Čokoládová ječná kaše s grankem, mandlemi a, ehm, arašídovým máslem.

Jaká jsou vaše oblíbená (vegetariánská) jídla?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

1 comment :

  1. Mňamky, akurát sa chystám niečo rýchle si ukuchtiť a rada sa nechám inšpirovať :)

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.