27/10/2014

Vegan food tips: Cizrna s marinovaným tofu


Ahoj, moji milí,
když jsem v pátek uvedla revoluci na blogu úvahou o veganství, řekla jsem si, že bych mohla dnes přidat nějaký tip na konkrétní jídlo, abyste věděli, že to myslím vážně :) Vegan sice (zatím) nejsem, ale jídla bez živočišným produktů mám moc ráda. Víte, když někdo tvrdí, že příprava veganských pokrmů je časově náročná, tak se musím pousmát. Vždyť je to naopak úplně snadné. Vybrala jsem jedno jídlo, které jsem měla v týdnu k pozdnímu obědu, když jsem dorazila odpoledne hladová ze školy. Konečně jsem zkusila cizrnu a musím říct, že jsme si spolu padly do oka. A tofu, to už je časem prověřená mňamka :)


Ingredience na 1 porci:
  • 150 gramů cizrny (kterou je potřeba přes noc namočit a pak vařit dle návodu, což mě strašně nebaví, takže dám půl plechovky cizrny u plechovky)
  • 1/2 marinovaného tofu (zbytek použijte třeba do kuskusu, to je taky mňamózní kombinace)
  • 1/2 červené papriky
  • 1 cibule
  • 1 jarní cibulka
  • sůl, bazalka, sladká paprika (případně další koření dle chutí)
  • olivový olej

A jak na to? Úplně jednoduše. Na rozpálenou pánev nalijte 1-2 lžíce olivového oleje a orestujte na něm pokrájenou cibuli. Poté přidejte nudličky papriky a kousky jarní cibulky. Přidejte koření a ještě chvíli restujte, aby se vůně pěkně uvolnily a promísily. Hned nato přijde řada na tofu, které nakrájejte dle libosti, a také na cizrnu (osobně jsem použila Bonduelle připravenou v páře). V téhle chvíli přidávám do směsi trochu vody a celé to trochu podusím.
A teď už máte hotovo, stačí jen osolit a můžete se dát do jídla. Je to opravdu rychlé na přípravu, a pokud to zvládnete nepřesolit (jako já tuhle minulý týden), tak si i skvěle pochutnáte :)

Co vy, máte rádi cizrnu? Jak ji připravujete?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

2 comments :

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.