19/10/2014

Stromovka

Ahoj, moji milí,
jak si užíváte podzim? Já ho úplně miluju (ačkoliv já miluju každé roční období) a ráda trávím volný čas v přírodě. V Praze sice nejsou hluboké voňavé lesy, takže si musím vystačit s parky a zahradami. Nedávno jsme konečně navštívili Stromovku, která si hned získala moje srdce. Vyšehrad jistě promine, že ho podvádím. Určitě se sem budu ráda vracet.

V příštích postech se můžete těšit na nějaké (zdravější) recepty, pár nových recenzí a také staré dobré food randomy. A s novou spolubydlící možná konečně nafotíme nějaké fashion posty :)






Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

2 comments :

  1. Stromovka je super místo. Není nad to, prohánět se po ní na kolečkových bruslích, udělat si na trávě piknik nebo jen tak trajdat kolem a popíjet pivo :).

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. bože musím se přestat dívat na všechny ty podzimní posty, protože Česko mi tak nikdy nechybělo jako teď, když si o podzimu můžu nechat leda tak zdát :D
    krásné fotky:))

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.