10/10/2014

All about roses, part one

Ahoj, moji milí,
dnes jsem po delší odmlce dostala chuť vytvořit něco na blog. Během té doby, co jsem tu nebyla, jsem se stihla pěkně zabydlet z Praze, objevit pár nových míst, zamilovat se do oboru, který studuji, a poznat pár prima lidiček. A ani ne po dvou týdnech jsem, jakožto svetrový maniak, obohatila svůj šatník o nový kousek do sbírky. Současně ale také ještě zařizuji byt, který budu sdílet se skvělou spolubydlící, a občas někde trochu zabloudím. A také se za pochodu učím, že ve velkoměstě musí být člověk do určité míry drzý sobec, který nemůže všem důvěřovat. Ale co, je to škola života :)

Dnes si dovolím začít nenáročným postem v podobě randomu. Tentokrát jsem si zvolila růže, protože jsou to květiny, které mám nejraději. Vím, je to hrozné klišé, ale nemám potřebu být ve všem jiná než ostatní... Příště (ještě nevím, kdy to přesně bude) se můžete těšit na nějaký recept. Mám jich v záloze hned několik. Třeba na báječné jahodovo-mandlové muffiny nebo rychlou špaldovou pizzu. A protože myslím i na lakovací maniaky, potěším vás recenzí na jeden báječný top coat. Takže stay tuned ;)







Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

1 comment :

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.