05/09/2014

Week in pics

Ahoj všichni,
jak si užíváte první záříjový týden? Já se přiznám, že docela lelkuju. Kromě vaření, četby a sledování filmů či seriálů (Rozuměj Gilmorek) toho moc nedělám. Vlastně jo, trávím volné chvilky s blízkými a užívám si poslední dny v rodném městě. A také postupně pořizuji vybavení do nového bytečku.

Testuju náramně voňavý peeling I love...

Jsem zamilovaná do "telefonních" gumiček z tržnice (Invisibobble se můžou jít zahrabat).

Konečně jsem vyzkoušela Mask of Magnaminty <3.

Aktuálně pořád čtu Shopaholiky a dalšího Meyrinka.

Mám nové boty na hory a už se těším, že je za pár dní vyzkouším v terénu.

Poslední dobou kosmetiku skoro nevybaluju.

Oddávám se růžovému snění s Pickwickem.

A občas zhřeším pšeničnými těstovinami.

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.