21/09/2014

Stěhuji se / It´s time to move

Ahoj, moji milí,
dospěla jsem k názoru, že je čas na změnu. Celý můj život se za poslední měsíce dost změnil. Cítím, že tak nějak pořád dospívám a stávám se jiným člověkem. Naučila jsem se vážit si maličkostí a také se snažím užít si každou volnou chvilku jinak, než zrovna seděním u počítače a sepisováním článků na blog. Ač se to nezdá, příprava každého příspěvku zabírá dost času. A já zkrátka nechci mít pocit, že bloguji z donucení. Takže si dám na nějaký čas pauzu, abych se mohla věnovat tomu, co mi v tuhle dobu přijde důležité. Ale určitě se nebojte, protože stále zůstávám na facebooku, kam budu pravidelně (nejlépe každý den) přidávat nějaké posty. Stay tuned :)

Hi, my dears,
I came to the idea that it´s time to change. My life has changed last months. I fell I´m still growing up and becoming a different person. I learnt to appreciate the little things and I try to enjoy every free moment in other way that sitting in front of the computer and writting new articles. It still takes a lot of time. And I don´t want to feel that I´m blogging just because I have to. So it´s time to take a break and devote to things which seems to be important right now. But don´t be affraid, I will still post on my facebook page. So stay tuned :)


Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

4 comments :

  1. Fiha, takéto rozhodnutie? Ak to takto cítiť, treba tú zmenu učiniť a ja Ti v tom držím palce! No nezabudni sa potom k nám vrátiť. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, někdy je prostě čas trochu pozměnit svůj život. Děkuji za podporu! :)

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.