13/09/2014

Špaldová pizza

Ahoj, moji milí,
jelikož jsem zase na horách, připravila jsem pro vás rychlý recept na pizzu ze špaldové mouky. Špalda je odrůdou pšenice, mnohem zdravější a řekla bych, že i chutnější. Ačkoliv tedy kilo stojí i přes 50 korun, určitě v případě koupě nebudete litovat. Já ji velice ráda dávám do koláčů nebo třeba palačinek. Tentokrát jsem ji vyzkoušela i na pizzu. Výsledkem jsem byla mile překvapená. Pokud máte rádi pizzu, tady je recept. Celá výroba nezabere víc jak 30-40 minut.


Připravte si:
na těsto: hrnek celozrné špaldové mouky, 2 lžíce olivového oleje, špetku soli
na potření: rajský protlak/kečup
na obložení: sýr, papriku, žampiony, oregano atd., prostě co máte na pizze rádi

Do misky na sypte hrnek mouky a přidejte olej a sůl. Postupně přilévejte vodu a uhněťte vláčné těsto, které se nelepí k misce. Množství vody se pohybuje kolem 100-150 ml, ale raději dávejte vždy méně a přilévejte dle potřeby.
Hotové těsto přeneste na pečicí papír a vyválejte do placky. Případně ho můžete jen vytvarovat rukama, to já dělám radši. A teď už na pizzu můžete dát protlak/kečup a všechno ostatní. Pečte při 180 °C, a to cca. 20 minut.


Tak dobrou chuť :)

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.