19/08/2014

Smoothie tips

Ahoj, moji milí,
dnes si dáme něco typicky letního. Jestli něco na létu opravdu miluju, tak jsou to ovocno-mléčné smoothies. Jsou dny, kdy bych nemusela pít nic jiného. A také né vždy mám ráno chuť na müsli, kaši apod. Takže smoothies jsou skvělou variantou snídaně. Vlastně jsou fajn i jako svačina, dezert. Zkrátka je to báječná věc. A když máme pořád to parné léto, rozhodla jsem se s vámi podělit o pár mých oblíbených "receptů". Předem vás ale upozorňuji, že jsou všechny docela podobné, protože jsem ujetá na jahodách, banánu a čokoládovém sójovém mléce ;) Rozhodně to ale neznamená, že nemám ráda jiné ovoce!


Jahodovo-banánové
300 ml mléka
1 větší banán
hrst jahod
špetka skořice

Jahodovo-malinové
400 ml mléka
hrst jahod
hrst malin
1/2 kávové lžičky drcené vanilky


Banánovo-čokoládové
300 ml čokoládového sójového mléka
1 banán
2-3 lžíce kvalitní čokoládové zmrzliny

Jahodovo čokoládové
2 hrsti jahod
400 ml čokoládového mléka

Jinak z vlastní zkušenosti doporučuji jahody zásadně čerstvé, mražené úplně změní chuť celého smoothie. Naopak u malin bych řekla, že mražené mají větší říz. No a u banánu záleží na vás :)

Co vy? Také si nedovedete představit léto bez ovocných mléčnýck koktejlů?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

7 comments :

  1. Od té doby, co mám nový mixér, hodně na smoothie ujíždím :) Děkuji za tip se skořicí, protože už jsem tak nacpala kde co, ale tu ještě ne. A to jí mám moc ráda :-) Klidně dělám i koktejly bez mléka - oblíbená a hlavně vitaminová bomba je: jablko, pomeranč, citron, med, zázvor a lístek máty. popř. trošku vody a paráda :-))

    Hezký večer,
    skills-of-art.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Není zač :) Také děkuji za tip, zní to dobře, musím vyzkoušet.

      Delete
  2. Mnaam už z fotek mám na smoothie chuť :)

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Smoothie miluju!! A tohle vypadá fakt dobře. :)

    STYLE WITHOUT LIMITS

    ReplyDelete
  4. Všechny vypadají skvěle! :) Je to vážně dobrota :)

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.