31/08/2014

Pozdravy za Šumavy

Ahoj, moji milí,
pokud sledujete blog i na facebooku, tak už asi víte, že jsem nedávno strávila pár dní na Šumavě s mojí skvělou kamarádkou Dančou. (Mimochodem teď jsem tu zase). Nevím, jak vy, ale já tyhle hory miluju a poslední dobu tam jezdíme mininálně jednou měsíčně. V blízké době tam mám naplánované další dvě cesty a také se v září konečně podívám na Moravu, kam se moc a moc těším.

Na Šumavě jsme bydlely jsme kousek pod Špičákem. Podnikly jsem několik výletů, na Pancíř, na Černé jezero a Bílou strž, nahoru na kopec Špičák a poslední den jsme strávily na Javorníku, navštívily Srdce Šumavy a horu Březník. No a samozřejmě jsme nafotily spoustu obrázků, z nichž jsem některé vybrala, abyste se mohli i vy pokochat naší nádhernou Šumavou.

Pohled z pancířské rozhledny.

 Cestou na Černé jezero.
Černé jezero.

 Černé jezero podruhé.

Vodopád Bílá strž.

Krásný pohled z rozhledny na Špičáku.

Trocha filozofie,

Fotogenický horal.

U Srdce Šumavy.

A na závěr přátelská housenka.


A jak vy si užíváte léto? Jezdíte také na hory?


Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

3 comments :

  1. Krásné fotky, krásná Šumava :-)

    Hezký den, skills-of-art.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hm, krásna príroda a krásne obrázky :-) Určite ste si Šumavu riadne užili...

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.