25/08/2014

Jak jsem propadla ovesné (ale i ječné) kaši

Ahoj, moji milí, dnes jsem celý den v Praze a zařizuji nějaké věci, včetně nové práce a také stáže, na kterou už se moc těším. Pro vás jsem ale naplánovala článek, tentokrát zaměřený na jídlo. No schválně, kdo z vás má rád články o jídle? Hádám, že skoro všichni. Takže jdeme na to!

Na úvod musím přiznat, že módní vlny v oblasti jídla mě většinou nechávají chladnou. Respektive, vždycky jsem měla ráda obilniny, ořechy, tmavou mouku, snažila se vyhýbat bílému cukru, nejedla většinu mas atd. atd. A ovesná kaše? K té jsem měla odpor už od základní školy, kde nám v jídelně jednou naservírovali lepkavou přeslazenou hmotu posypanou kakaem. Brrr. No ale protože už mě nebavilo jíst pořád k snídani to samé dokola (cereálie, müsli, ovocee, jogurt atd.), řekla jsem si, že dám šanci ovesné kaši. 


Ptáte se, jak to dopadlo? No, zamilovaly jsme se do sebe. Domácí ovesná kaše má s tou školní společný jen název. Teď už si nedovedu představit, že bych si alespoň jednou do týdne nedala ovesnou kaši s ovocem, pořádnou lžící lžičkou arašídového másla a třeba i trochy kakaa, granka apod. Ráda také během přípravy přidávám k ovesným vločkám trochu špaldové instantní kaše pro obměnu chuti.

Protože je ale o ovsu známo, že překyseluje organismus, občas ovesnou kaši vyměním za ječnou, která je neméně dobrá. Skvěle chutná hlavně ta s čokoládovou příchutí ozdobená trochou jahod nebo málo zralým kiwi. A někdy si dám i klasickou dětskou krupičkovou kaši, která je úplné báječná se sladkými letními jahůdkami!


Co vy? Podléháte trendům v oblasti stravování? Máte rádi ovesnou kaši?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

5 comments :

  1. Super fotky, vyzerá to veľmi chutne .Síce som nemala ovsenú kašu už pár rokov,budem ju musieť skúsiť keď o nej všetci tak básnite :D
    *sponkabob*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :)
      No, třeba ti bude tentokrát chutnat ještě víc, jako mně :)

      Delete
  2. same mnamky!


    Pozyvam na giveaway o prirodne vlasove vyrobky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. No niekedy to chce naozaj zmenu. Raz za čas mám aj ja pocit, že jem stále dookola to isté. No po ovsenej kaši som ešte nezatúžila. Vlastne som k nej nikdy neinklinovala. Ale vekom sa menia chute, takže možno raz. Dôležité je, že Tebe chutí, no nie? :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    ReplyDelete
    Replies
    1. Také mám pocit, že jím pořád to samé :D Ovesná kaše mě také nikdy nebrala, až teď...

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.